Wykonawca, zgodnie z warunkami kontraktu, wprowadza zmiany w oznakowaniu, aby możliwe było przejście z dotychczasowego układu 1+1 na układ 2+2 (po dwa pasy ruchu w każdym kierunku). - Oznacza to konieczność montażu stalowych barier separacyjnych w osi jezdni. Będzie to wymagało wydzielenia środkowej części jezdni, po której odbywa się ruch. Prace rozpoczną się w okolicach Piotrkowa Trybunalskiego (na 351 km trasy) i będą kontynuowane w kierunku Katowic. Ruch w tym czasie będzie się odbywał po pasach wolnych (przy zewnętrznych krawędziach jezdni). Przewiduje się, że każdego kolejnego dnia prace będą kontynuowane na długości 2 km. Apelujemy o zachowanie szczególnej ostrożności ze względu na ludzi i sprzęt pracujący na jezdni - mówi Maciej Zalewski z Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad w Łodzi.
Z kolei w najbliższy wtorek (14 września) w związku z koniecznością przeprowadzenia prac wykończeniowych (malowanie elementów konstrukcyjnych) na kładce dla pieszych na wysokości Woli Krzysztoporskiej (358 km autostrady), w godzinach od 10.00 do 12.00, w miejscu prowadzonych prac wystąpią ograniczenia w ruchu, który będzie odbywał się wahadłowo. Wykonawca przewiduje kilka przerw, które nie powinny trwać dłużej niż 10-15 min. W tym czasie ruch sterowany będzie ręcznie.
- Wypadek na skrzyżowaniu Sikorskiego i Concordii. Jeden z kierowców wjechał na czerwonym świetle
- Viva la musica w Sulejowie
- Poznaliśmy zasłużonych dla Wolborza
- Nowy transport publiczny w gminie Sulejów już uruchomiony
- Będą sekundniki i zielona fala na trasie W-Z.W planach likwidacja części przejść, na innych pojawi się sygnalizacja. Zostanie wprowadzony nowy limit prędkości. Na jakie zmiany mogą liczyć kierowcy?
- Piotrkowianie obchodzili dzień przytulania
- Kolejne alarmy bombowe w piotrkowskich szkołach
- Kolizja w Rękoraju. Zderzenie osobowego Opla z dostawczym Fiatem
- Wola Krzysztoporska. Asystenci wspomagali osoby z niepełnosprawnościami