Nowoczesny System Kierowania Ruchem realizowany jest w ramach projektu Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu. - Klienci piotrkowskiego Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych mają do dyspozycji system, który krok po kroku wskaże im drogę do konkretnego stanowiska informacyjnego, przy którym załatwią swoją sprawę. Na specjalnym automacie z dotykowym ekranem wybiorą kategorię sprawy, z którą przyszli do ZUS. System komputerowy automatu przydzieli osobę do konkretnego pracownika, wydając właściwy bilet z numerem. Klient, otrzymując taki bilet, dowie się z niego m.in., ile osób czeka przed nim w danym momencie w kolejce. Do stanowiska informacyjnego przywoła klienta zapowiedź głosowa. Ponadto numery biletów, jak i obsługujących stanowisk, są wyświetlane na specjalnych tablicach elektronicznych. Ułatwia to załatwienie spraw osobom niedowidzącym czy niedosłyszącym - informuje Aleksandra Musialik. rzecznik prasowy Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim.
Z kolei dzięki umieszczonym w Sali Obsługi Klientów monitorom klienci mogą zapoznać się z informacjami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowo jeden z monitorów wskazuje również aktualny stan liczby klientów oczekujących na załatwienie sprawy.
Klient, który po raz pierwszy zetknie się z nowym systemem, może liczyć na pomoc pracowników ZUS, którzy odpowiednio pokierują osobę, pokażą, jak korzystać z automatu - dodaje rzecznik. Elektroniczny System Kierowania Ruchem ma na celu m.in. usprawnić obsługę klientów w ZUS. Pieniądze na realizację tego projektu pozyskano z funduszy unijnych.
- Groźny wypadek przy dworcu PKP w Piotrkowie. Mężczyzna po zderzeniu z volkswagenem wpadł w wiatę autobusową
- Konferencja prasowa prezydenta Piotrkowa
- Jesienny koncert w piotrkowskim MOK-u
- 17 mln na Centrum Świętego Mikołaja w Wolborzu
- Dzień Pracownika Socjalnego. Statuetki dla MOPR i PCPR w Piotrkowie
- Podsumowali tegoroczną kwestę
- Kto zostanie mistrzem gminy Sulejów?
- Problem mieszkańców bloków w Woli Krzysztoporskiej
- Szukali ciała w dawnym szpitalu