Nowy system kolejkowy w piotrkowskim ZUS-ie

Tydzień Trybunalski Niedziela, 15 stycznia 20128
Specjalny system zarządzający kolejką oraz monitory, na których wyświetlane są informacje z zakresu ubezpieczeń społecznych, pojawiły się w Sali Obsługi Klientów w Inspektoracie ZUS w Piotrkowie.

Nowoczesny System Kierowania Ruchem realizowany jest w ramach projektu Platformy Usług Elektronicznych, czyli e-urzędu. - Klienci piotrkowskiego Inspektoratu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych mają do dyspozycji system, który krok po kroku wskaże im drogę do konkretnego stanowiska informacyjnego, przy którym załatwią swoją sprawę. Na specjalnym automacie z dotykowym ekranem wybiorą kategorię sprawy, z którą przyszli do ZUS. System komputerowy automatu przydzieli osobę do konkretnego pracownika, wydając właściwy bilet z numerem. Klient, otrzymując taki bilet, dowie się z niego m.in., ile osób czeka przed nim w danym momencie w kolejce. Do stanowiska informacyjnego przywoła klienta zapowiedź głosowa. Ponadto numery biletów, jak i obsługujących stanowisk, są wyświetlane na specjalnych tablicach elektronicznych. Ułatwia to załatwienie spraw osobom niedowidzącym czy niedosłyszącym - informuje Aleksandra Musialik. rzecznik prasowy Oddziału ZUS w Tomaszowie Mazowieckim.

Z kolei dzięki umieszczonym w Sali Obsługi Klientów monitorom klienci mogą zapoznać się z informacjami z zakresu ubezpieczeń społecznych. Dodatkowo jeden z monitorów wskazuje również aktualny stan liczby klientów oczekujących na załatwienie sprawy.

Klient, który po raz pierwszy zetknie się z nowym systemem, może liczyć na pomoc pracowników ZUS, którzy odpowiednio pokierują osobę, pokażą, jak korzystać z automatu - dodaje rzecznik. Elektroniczny System Kierowania Ruchem ma na celu m.in. usprawnić obsługę klientów w ZUS. Pieniądze na realizację tego projektu pozyskano z funduszy unijnych.

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


Komentarze (8)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

lukch ~lukch (Gość)16.01.2012 13:12

Etat doradcy klikających istnieje od początku w ZUS ... tak jak pisałem pełni tę rolę ochroniarz/portier przy wejściu. Przez kilka lat był też oficjalny etat doradcy klikających na Pasażu Rudowskiego w Urzędzie Miasta po wprowadzeniu podobnego systemu.

Komentarz był edytowany przez autora: 16.01.2012 13:13

00


Bleki Blekiranga16.01.2012 12:09

tak, tak: System kolejkowy!!- to śmierdzi PRLem jeszcze

00


broda ~broda (Gość)15.01.2012 15:02

Zmniejszyli zasiłek pogrzebowy i po roku uzbierali na nowy system kolejkowy.

Cytuję:
Na specjalnym automacie z dotykowym ekranem wybiorą kategorię sprawy, z którą przyszli do ZUS.


Już widzę starsze osoby "klikające" po tym ekranie.
Tym sposobem może powstać nowy etat - doradca klikających.

00


lukch ~lukch (Gość)15.01.2012 13:55

sklave: Ta jedna osoba to portier przy wejściu ;-). Tak zawsze było więc teraz już oficjalnie doradza ;-).

00


lukch ~lukch (Gość)15.01.2012 13:52

Narzekającym pragnę zwrócić uwagę, że teraz możliwe jest rozliczanie, który pracownik ile osób obsłużył 'na zmianie' bo mają komputery podpięte pod system numerkowy ;-). Ile to razy wchodziło się na salę gdzie siedziało 4-6 kobiet (pracownic) przy biurkach a podejść nie było jak bo wieczne "proszę czekać", "jak będzie można to poproszę", "nie teraz", "czy widzi Pan, że notuję?" itd. Teraz jak jedna przyjmie trzech a druga osiemnastu to będzie jak na dłoni widać kto się na redukcję załapie.

Komentarz był edytowany przez autora: 15.01.2012 13:54

00


DżagaRaga ~DżagaRaga (Gość)15.01.2012 11:04

No i jak wy sie tera rozliczyta ?

00


sklave ~sklave (Gość)15.01.2012 10:55

System kolejkowy w Piotrkowskim ZUSie.
Pytam się po co skoro wszystko wie i wszystkich informuje tylko jedna osoba. Jak pójdzie na urlop ZUS praktycznie przestaje funkcjonować.
Dla jednej osoby która jakoś ogarnia te zagmatwane przepisy instalować system kolejkowy???? Reszta to towarzystwo wzajemnej adoracji pracujące niczym zaprogramowany automat.
Kawka, konsultacja jak? co?, papiery do przejrzenia, znowu konsultacje ....., kawka, papiery etc, etc
http://sklave.manifo.com/foto-szopka-2

00


nanu ~nanu (Gość)15.01.2012 10:42

Jeszcze większy burdel niz był!!!!

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat