Jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie?

Piątek, 24 czerwca 201612
Każdej firmie zależy na jak najlepszej widoczności w Internecie - wysokich pozycjach, ale i obecności w kluczowych dla promocji marki miejscach. Marketing internetowy jest dziś powszechnie znanym zagadnieniem, do którego ucieka się wielu przedsiębiorców, chcących należycie wypromować własną firmę. Jakie działania marketingowe okazują się niezbędne? Co koniecznie należy zrobić celem promocji własnej firmy? Przedstawiamy elementy, bez wdrożenia których ciężko będzie osiągnąć pożądane rezultaty.
Jak zwiększyć widoczność firmy w Internecie?

Wszyscy wiemy, że samo posiadanie strony internetowej, w żaden sposób nie gwarantuje sprzedaży oraz nie jest jednoznaczne z osiągnięciem oczekiwanych efektów i zysków. Właśnie dlatego dziś popularyzowanych jest co najmniej kilka działań, które odpowiadają za skuteczną promocję marki.

 

Wszyscy wiemy, że samo posiadanie strony internetowej, w żaden sposób nie gwarantuje sprzedaży oraz nie jest jednoznaczne z osiągnięciem oczekiwanych efektów i zysków. Właśnie dlatego dziś popularyzowanych jest co najmniej kilka działań, które odpowiadają za skuteczną promocję marki.

SEO, czyli optymalizacja witryny pod wyszukiwarkę

Podstawowym działaniem pozwalającym uzyskać lepszą widoczność w internecie jest SEO, czyli pozycjonowanie. Proces ten na ogół wykonywany jest pod czujnym okiem ekspertów pozycjonowania, choć bywa, że niektórzy przedsiębiorcy podejmują się go samodzielnie. Jeśli jednak faktycznie zależy nam na widocznych efektach, lepiej powierzyć ten proces specjalistom posiadającym odpowiednio duże doświadczenie w tym temacie.

Pozycjonowanie to ogół działań, których celem jest zdobycie jak najlepszych pozycji w wynikach organicznych wyszukiwarki. Czynności te uwzględniają zarówno działania wewnętrzne (tak zwane działania on-site), jak i zewnętrzne (off-site). Całość procesów pozwala odpowiednio zoptymalizować stronę internetową pod kątem wymagań wyszukiwarki oraz pozyskać wartościowe dla niej linki przychodzące (określane jako link building).

Content Marketing, czyli wartościowe treści

Kolejnym narzędziem, odpowiadającym za lepszą widoczność naszej firmy, jest Content Marketing. ,,Content is king”, głosi słynne hasło, inspirując do tworzenia i publikowania wartościowych i przydatnych treści. Dobry, merytoryczny content to doskonałe podłoże do pozycjonowania, a zatem widoczności w wyszukiwarce. To także jednocześnie narzędzie do budowania silnej wartości marki oraz pozytywnego jej wizerunku. Artykuły publikowane na firmowym blogu będą zaś przede wszystkim sprzyjać budowaniu dobrej relacji z klientem.

Media społecznościowe, czyli interakcja z klientem

Kolejny punkt zarezerwowany jest dla mediów społecznościowych. Media te to doskonałe miejsce do publikowania interesujących, angażujących konsumentów treści. Wszyscy wiemy, jak wielu użytkowników Internetu zrzesza Facebook, Instagram czy Twitter. Bez wątpienia warto skoncentrować nasze działania wizerunkowe również w tym obszarze.

Reklamy Google’a, czyli promocja w Internecie

Dłuższa chwila uwagi należy się też reklamom Google’a. Platforma Google AdWords to szereg możliwości dotarcia do określonych grup docelowych. Do wyboru będziemy mieć tradycyjne linki sponsorowane, usługę Google Zakupy czy kampanie remarketingowe – takie, które pozwalają ponownie dotrzeć do klienta, który już odwiedził naszą witrynę.

Warto rozważyć powyższe możliwości oraz zasięgnąć porad co do pozostałych sposobów zwiększania widoczności w Internecie. Lepsza pozycja w wyszukiwarce oraz obecność w najważniejszych kanałach dotarcia do klienta, mogą być już prostą drogą do osiągnięcia sukcesu. Pamiętajcie, by powierzyć te działania specjalistom – nieprofesjonalne, nieumiejętnie prowadzone działania mogą przynieść wręcz odwrotny efekt. Sprawdźcie usługi firmy o wieloletnim doświadczeniu w usłudze pozycjonowania oraz marketingu internetowego - https://www.eactive.pl/.

 

/materiał powstał we współpracy z firmą eactive.


Zainteresował temat?

1

6


Zobacz również

reklama

Komentarze (12)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

wirtuoz ~wirtuoz (Gość)09.01.2019 15:42

Trzeba postawić na unikalne, świeże treści, jak i na dobrze działający serwis www przyjazny google. Nie zapominajmy jeszcze o linkach, bo to olej napędowy pozycjonowania...https://blackballoon.pl/oferta/pozycjonowanie-stron-internetowych

00


Henry ~Henry (Gość)14.04.2017 09:05

Duża część ludzi nic nie kupi, ale znów bez przesady, gorzej z trafieniem w branżę albo produkty, na które będzie popyt.
Dobre pozycjonowanie to raczej droga impreza.
http://szamba-eko.pl

00


monikarej ~monikarej (Gość)09.02.2017 13:06

http://tlumaczymy.edu.pl
http://tlumaczeniestron.edu.pl/

00


monikagaj ~monikagaj (Gość)26.01.2017 19:09

http://ototlumaczenie.pl/szybkie-tlumaczenie/tlumaczenia-online/
zawsze można skorzystać z tłumaczeń

00


monikagaj ~monikagaj (Gość)26.01.2017 19:08

http://ototlumaczenie.pl/szybkie-tlumaczenie/tlumaczenia-online/
niezła strona !

00


Ewa ~Ewa (Gość)26.01.2017 14:01

To i ja "zwiększe widoczność" mojej strony o tłumaczeniach:)
http://docnet.pl/

00


gość ~gość (Gość)19.01.2017 13:42

Popularną formą jest teraz promowanie na forach.
szeptuchy.pl

00


adammasa ~adammasa (Gość)05.12.2016 10:03

Myślę, że tłumaczenie może być pomocne.
Na tej stronce jest trochę na ten temat.
http://sworny.com//

00


Slavis Tłumaczenia ~Slavis Tłumaczenia (Gość)27.06.2016 09:27

Wiem, że zabrzmi to jak reklama ale świetnym sposobem na widoczność w internecie jest tłumaczenie wpisów na bloga lub samych stron. http://slavis.net/tlumaczenie-stron-internetowych. SEO Tłumaczenia to przyszłość.

00


stresS stresSranga25.06.2016 12:35

Reklama w Internecie, szczególnie w mediach społecznościowych, własna strona z dobra domeną i pozycjonowaniem, to dziś absolutne minimum dla firmy, która chce trafić do jak największej liczby ludzi. Większość dużych marek już przenosi swoje kampanie do sieci, doskonale pokazują to więksi twórcy platformy, chociażby youtube, każdy ma kilka kontraktów reklamowych. Kiedyś, aby zaistnieć ze swoim produktem, trzeba było wyłożyć gruby hajs na 10 sekundowy spot w telewizji, dzisiaj wystarczy mieć dobrze zarządzany profil firmowy na facebooku.
Mógłbym pisać o tym długo, ale według mnie ta strona to nie miejsce na takie komentarze, a tym bardziej artykuły o takim charakterze i to w kategorii "wiadomości lokalne".

10


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat