ARTYKUŁ SPONSOROWANY

11 pomysłów na treści na Twoim fanpage'u w 2017 roku

Poniedziałek, 28 listopada 2016
Brak słońca i niskie temperatury nie sprzyjają Twojej kreatywności? Konkurencja wczoraj stworzyła świetny viralowy post i zastanawiasz się jak mogłeś nie wymyślić tego pierwszy? Facebook znowu obciął zasięgi organiczne, a statystyki muszą się zgadzać? Spieszymy na ratunek! Poniżej 11 uniwersalnych pomysłów na treści, które możesz opublikować na (prawie) każdym prowadzonym fanpage’u:
11 pomysłów na treści na Twoim fanpage'u w 2017 roku
  1. Udostępnienie cudzego posta – na początek to o co najłatwiej. Sprawdź branżowe strony (najlepiej zagraniczne), publikacje partnerów i klientów – ktoś na pewno w ostatnich godzinach dodał treści, które mają potencjał, a Ty masz dobry powód, żeby podać je dalej swoim odbiorcom.
  2. Mem – czyli wyższa (przynajmniej w teorii) forma śmiesznych obrazków z kotkami. Zabawny/interesujący mem powiązany z Twoją branżą ma realną szansę „zrobić zasięg”
  3. Grafika z cytatem – najwyższa forma tego typu treści. Inspirujący/motywujący/śmieszny/merytoryczny krótki cytat znanej postaci przedstawiony w formie graficznej.
  4. #rozdajo - rozdawnictwo próbek, produktów, gratisów. Duża szansa na interakcje i dobry sposób na pozyskanie wiernych fanów. Przed użyciem skonsultuj z księgową.
  5. Konkurs – czyli rozdawnictwo z szansą na dodatkowe korzyści dla marki. Możesz po prosić o stworzenie treści, które potem przydadzą Ci się marketingowo. Pamiętaj o dobrym regulaminie, a najlepiej skonsultuj się z prawnikiem (i regulaminem Facebooka).
  6. Zapowiedź – firma wprowadza nowy produkt, przewiduje promocję, a może na firmowym blogu niebawem pojawi się nowy artykuł? Mała zapowiedź na zaostrzenie apetytu odbiorców z pewnością nie zaszkodzi.
  7. Wywiad – choć możesz zamieścić go w całości w formie posta na fanpage’u, to jednak korzystniejsze będzie opublikowanie go na blogu firmowym i udostępnienie tylko linka. Na start masz 2 praktycznie pewne udostępnienia – rozmówca i jego firma z pewnością będą chciały podać Twój post dalej.
  8. Z życia firmy – przyjechała pizza, prezenty gwiazdkowe, materiały na konferencję, a może ktoś ma na biurku budowlę z kubków, która przeczy prawom fizyki? Zrób zdjęcie i wrzuć na fanpage! (Protip: jeśli na zdjęciu „przypadkiem” znajdzie się coś intrygującego, np. hasło do komputera viral gwarantowany)
  9. Trendy – świeże trendy, aktualne wydarzenia, newsy. Jeśli wiesz o nich jako jeden z pierwszych i nie widzisz jeszcze wszędzie memów, filmów i żartów na dany temat to moment aby brać się do pracy. W końcu praktycznie co tydzień pojawiają się jakieś „pokemony”, mistrzostwa świata czy złotousty polityk.
  10. Zapytaj – dobrze zadane pytanie nie będzie trącić desperacją, a wskaże na wielką troskę o Twoich odbiorców. Jakie pytania ich dręczą, jakie treści chcieliby czytać?
  11. Stwórz praktyczną listę i udostępnij na fanpage’u – jak widzisz, to dobry sposób aby zdobyć czytelnika

Artykuł przygotowany we współpracy z Digital Marketing Agency Internetum.


Zainteresował temat?

0

4


Zobacz również

reklama
reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat