Największe wyzwania, z jakimi mierzą się pracownicy Sieci Dealerskiej BMW
Utrzymanie najwyższego standardu obsługi to stawianie klientów i ich potrzeb na pierwszym miejscu. Wiąże się to z koniecznością pracy pod presją czasu, zgodnie z ustalonym harmonogramem i przy zachowaniu wszelkich standardów oraz obowiązujących procedur. Marka BMW nie bez powodu zapracowała sobie na tytuł lidera w branży motoryzacyjnej i cieszy się dużym zaufaniem, jak i lojalnością swoich klientów.
Postępowość i dynamiczny rozwój na rzecz marki BMW
Renoma, prestiż i reputacja wiążą się z dużym zaangażowaniem w satysfakcję klienta oraz utrzymaniem najwyższego poziomu oferowanych usług. Klienci mogą liczyć na kompleksowe wsparcie przy wyborze samochodu ich marzeń, jak i jego późniejsze serwisowanie, naprawę, konserwację czy diagnostykę. W Sieci Dealerskiej BMW praca ma zatem duży związek z koniecznością dotrzymania tempa dynamicznie zmieniającym się technologiom. Te z kolei w dużej mierze decydują o konkurencyjności marki i technologicznym wyprzedzaniu biznesowych rywali w branży.
Obsługa klienta — jakość, na którą pracuje się każdego dnia
Kolejnym wyzwaniem, z jakim muszą mierzyć się pracownicy, to najwyższa jakość obsługi klienta. Nie jest to proste zadanie, gdyż mowa tutaj o klientach premium — wymagających, mających wysokie oczekiwania i potrzeby. Kontakt bezpośredni z klientem mają niemalże wszyscy pracownicy Autoryzowanych Salonów BMW, dlatego oczekuje się od nich nienagannych manier, asertywności, umiejętności słuchania, samoorganizacji i terminowego wywiązywania się ze zobowiązań względem klienta.
Racjonalne myślenie i opanowanie w wielu stresujących okolicznościach to wyzwanie, ale i duży atut ceniony u pracowników. Odpowiednia postawa i taktowne zachowanie świadczy o profesjonalizmie, który buduje renomę i prestiż marki BMW. Troska o reputację marki jest obowiązkiem każdej zatrudnionej osoby.
Możliwości, jakie zyskują pracownicy tej marki samochodów premium
Nieustanne wsparcie swoją postawą, prezencją i zaangażowaniem w rozwój marki BMW przynosi pracownikom wiele korzyści. Przede wszystkim mają oni możliwość obcowania z najnowszymi technologiami, co może być źródłem ogromnej satysfakcji zawodowej dla wszystkich pasjonatów motoryzacji. Mogą oni również uczestniczyć w szkoleniach, jakie BMW Group Polska organizuje dla pracowników w zakresie elektromechaniki, np. w Centrum Szkoleniowym w Jawczycach. Dzięki rozwojowi zawodowemu zyskuje się dodatkowe kwalifikacje i umiejętności, które znacznie podnoszą wartość pracownika, jak i jego konkurencyjność na rynku pracy.
Doskonałe warunki zatrudnienia i środowisko pracy
Ogromną zaletą zatrudnienia w Autoryzowanym Salonie BMW jest również zyskanie stabilnej pracy dla marki o ugruntowanej pozycji na światowym rynku. Pracownicy otrzymują atrakcyjne wynagrodzenie i są doceniani za zaangażowanie w rozwój marki.
Ponadto pracują w środowisku, gdzie liczy się wysoki poziom kultury osobistej, wzajemny szacunek do współpracowników, co buduje atmosferę sprzyjającą efektywnej realizacji ustalonych zadań.
Liczne drogi kariery dla ambitnych
Kolejnym atutem jest możliwość nieustannego rozwoju zawodowego. Dzięki odpowiedniemu doświadczeniu i umiejętnościom można liczyć na awans, osobiście brać udział w dynamicznym rozwoju Sieci Dealerskiej BMW. Ścieżek kariery jest wiele, co umożliwia każdemu spełnianie swoich zawodowych ambicji w zgodzie ze swoimi pasjami i zainteresowaniami.