Być może "ukryty klient". Być może sprawdzał stopień przygotowania obsługi banku na sytuacje awaryjne. Zachowanie (jeżeli było bez wcześniejszej zapowiedzi) naganne, jednak zarząd mógłby mu w sumie za to podziękować i wyciągnąć wnioski oraz wykorzystać je w szkoleniu pracowników. W każdej sytuacji trzeba szukać plusów.
Podziękować? ?? Zabawny komentarz !!! Nir sadze zeby pracownikom byli do śmiechu!
Takiego dobrze ukarać tak sie nie zschowuje człowiek jak myśli szok pewnie nie raz tak robił
Pewnie nie w porę zorientował się, że zapomniał maski, albo w trakcie napadu pomyślał "kuźwa w telewizji mieli jakieś klamki w dłoni", nie wiedział po co i w trakcie napadu doznał olśnienia.
Temu co "napadl"na bank przydala by sie szkola i troche rozumu.Po co isc do pracy jak mozna krasc.
Czytałem o tym tutaj:
http://konto-w-banku.pl
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!