metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
dawna mieszkanka ~dawna mieszkanka (Gość)26.02.2024 12:56

Bardzo bym chciała żeby wymienić rządzących w tym mieście.
Powstał układ wzajemnie się popierających urzędników którzy nie chcą rozstać się ze swoimi stołkami.
Obecny prezydent obstawił się najwierniejszymi a nawet całymi rodzinami którzy zajmują czołowe stanowiska w tym mieście.
Obawiam się że może się to nie udać ale trzymam kciuki i życzę powodzenia w tej inicjatywie.
Mam nadzieję że Piotrkowianie dokonają wreszcie przełomu :)

94


po co program ~po co program (Gość)26.02.2024 11:11

Ja też chcę zostać prezydentem. Nic nie wiem, ale to nie szkodzi przecież. Nie mam doświadczenia, ale za to jestem młoda i świeża. Głosujcie na mnie.

26


Wyborca ~Wyborca (Gość)24.02.2024 13:52

Biore pod uwagę oddanie głosu na Panią Chojnacką. Chojniak, wiernicki, wężyk głowacka, pingot, i arbuzy z zsl hołownia nie mają co liczyć na mój głos. Tak samo jak neokomuna, jakkolwiek by się nazwała.

115


go?ć_aniab ~go?ć_aniab (Gość)24.02.2024 15:30

To oni są z pisu czy po ? Ta wiceminister wskazuje na politykę,skąd bo się pogubiłam już.

65


ja ~ja (Gość)26.02.2024 10:33

kto to jest???

12


Komentartor ~Komentartor (Gość)26.02.2024 08:27

Ten komitet powinien się nazywać KWW 3Noga

74


gosc_krzysiek ~gosc_krzysiek (Gość)26.02.2024 08:25

Za deszczu pod rynnę. Obecny bez żadnych pomysłów a ta bez doświadczenia. Piękna katastrofa nam się szykuje.

44


Prezydent ~Prezydent (Gość)25.02.2024 12:24

Drodzy Państwo Rzeczniku, sekretarzu, i jeszcze kilka osób.
Gdyby nie ten strach komentarzy waszych pod adresem osób i Pani Agnieszki. Było brak.
Uspokoicie się i zacznijcie pracować bo za to Wam mieszkańcy płaca. A nie za hejt bo ktoś startuje. Ktoś co absolutnie nie ma szans. Jest niekompetentny. Jest ..
Czas pokaże jeśli mieszkańcy zdecydują że chcą zmiany.
To proszę to uszanować to jest demokracja a nie festiwal nienawiści.

153