Ciekawe, czy ta renówka miała zimowe opony?
Może miała wielosezonowe? Zresztą można jezdzić na letnich-czy za to jest mandat? nie...
Ciekaw jestem jakim ty jesteś kierowcą?Może niedzielnym...
Odpowiedzialnym, mam przynajmniej wyobraźnię jak jeżdżę i umiem dostosować się do warunków. Jak się nie umie jeździć to się tego nie powinno robić.
Pierwsza z brzegu sytuacja z kobietą za kierownicą: dziś przed godz. 9 wyjeżdżałem z ul. Wroniej w ul. Roosevelta w lewo. Czekałem kilka minut, aby wjechać na skrzyżowanie. W końcu z prawej nic nie jedzie, a z lewej w odległości kilkudziesięciu metrów jadą 3 samochody. Środkowy z nich ma włączony prawy kierunkowskaz, więc czekam, aż przejadą wszystkie 3. Gdy ww trójka dojeżdża do skrzyżowania, pani jadąca pierwszym samochodem włącza prawy kierunkowskaz i skręca w ul. Wronią. Gdyby nie była ignorantką i skończoną egoistką, włączyłaby ten kierunkowskaz, tak jak nakazują przepisy odpowiednio wcześniej, a nie 5 metrów przed skrzyżowaniem (mnie 20 lat temu instruktor uczył, żeby włączać kierunkowskaz ok. 60 metrów przed skręceniem). Dzięki tej "kierowczyni" musiałem odstać kolejną minutę, bo w tym czasie nadjechały kolejne samochody z prawej strony. Nie przypominam sobie, abym w mojej, niekrótkiej karierze kierowcy widział kobietę ułatwiającą innemu kierowcy włączenie się do ruchu lub inny manewr, a bezmyślnie utrudniających całe setki.
Ludzie moi kochani...Czemu sie tak dziwujecie..?
O tej porze zaczęła gwałtownie spadać temperatura.W nocy była mgła i mżawka.Zrobiło sie lodowisko.A służby drogowe , jak to się już stało "nową świecką tradycją" , reagują dopiero PO, a nie PRZED...
Wystarczyło by kierowca ( jakiejkolwiek płci) nie myślał, albo "myślał,że myślał" i nieszczęście gotowe...
Ta renówka miała zimowe opony,,a że jestem kobietą to prosze mnie jako kierowce nie dyskryminować...czy swoje żony też tak oceniacie..?Panowie?,z pewnością nie.pozdrawiam
Masz całkowitą rację. Zgadzam się z Tobą w 100%