Mam bluzę z kapturem i znaczkiem na niej PW. Noszę ją z dumą ale nie zakładam na imprezy i gdy idę na piwo. Z zawodu jestem żołnierzem i wiem, że szacunek się należy. Jeżeli chodzi o noszenie tego emblematu to jestem jak najbardziej na tak.... tylko właśnie zależy komu i gdzie. Nasza historia i tradycje powinny być rozpowszechniane wśród młodzieży.... Załączam fajny filmik na ten temat :
To stwierdzenie dedykuję jednemu z nauczycieli piotrkowskiego Ekonomika...
Artykuł w 200 procentach sie zgadza to na pokaz te bluzy koszulki.większość z tych ludzików na co dzień nie robi nic co by bylo związane z patriotyzmem ba oni nie wiedzą co to jest patriotyzm
Stado małolatów
kotwica fajnie wyglada lepiej niz ta usaranska flaga czy znaczek nake. ja sie ciesze z tego ze Polacy coraz chetniej pokazuja swoja przynaleznosc kulturowa i historyczna .lepiej byc Polakiem niz kosmopolita a te znaki lacza Nas- Nas Polakow
To tak jak by się zapytać przedszkolaka , czy inne dzieci irytuje to ,że on maluje flagę Polską a potem dumnie ją nosi i chwali się nią ... czy tak trudno jest zrozumieć ,ze Ci młodzi ludzie czują się Polakami .To naszym zadaniem jest mówić tym ludziom o pięknej historii naszego Narodu ,wbrew pozorom oni bardzo chętnie słuchają .Jeśli tego nie robicie to najwyższy czas zacząć .
gdyby ktoś nie wierzył
http://natemat.pl/185325,napoj-energetyczny-dla-narodowcow-i-kiboli-zolnierze-wykleci-do-sprzedazy-trafia-w-sierpniu-a-juz-budza-kontrowersje#
Niestety większość "nosicieli" takich gadżetów uważa się za lepszych, a widząc harcerza na ulicy zwyzywają go od pedałów od góry do dołu... Szkoda tylko, że harcerze odwalili kawał dobrej harcerskiej roboty, żeby mogli teraz nosić takie koszulki... :(
Przez garstke powstańców podpuszczonych prze władze które uciekły do Londynu i stammtad kazali naiwnym walczyć i przez to powstanie 200 tysięcy niewinnych ludzi zgineło.Ci co wydali rozkaz mają krew na rękach i ponosza bezpośrednią odpowiedzialność a teraz z nich robi się bohaterów