Wesoły .do twojej biedronki tez ci przywieza towar koleją?a paliwo na stacjie tgv?-zastanów się troszkę co piszesz
Ja się pytam. Gdyby ktoś z Waszych bliskich zginął w tym wypadku to też tak głupio byście komentowali? ??
Jezdza tymi ciężarówkami takie bezmózgi i pozniej tak sie kończy.Jak ktoś nie wierzy to zapraszam na obwodnice i rondo z Wolborska, o tym zeby jakiś idiota z ciężarówki zatrzymał sie przed rondem i ustąpił ci pierwszeństwa to można pomarzyć
Co z kierowcą / pasażerami BMW zgniecionego przez TIRy na nitce w kier. Warszawy?
Tam byly cztery wypadki dwa na Piotrkow w tym smiertelny i dwa na Warszawe ten wypadek z BMW byl na Warszawe jakies 300 metrow wczesniej od wypadku smiertelnego na Piotrkow na drodze sam lod , ja sam jestem kierowca duzego auta i stalem w tym korku , skoro jeden samochod stanal w poprzek drogi i drugi duzy jakos wyhamowal to trzeba tez zadac pytanie z jaka predkoscia jechala osobowka , choc nie bronie kolegow po fachu bo niektorzy gonia gonia nie zwazajac na warunki.Pozdrawiam
Ciekawe z jaką prędkością jechał ten pierwszy ciągnik siodłowy, który wpadł w poślizg? Wczoraj na oblodzonej drodze w naprawdę trudnych warunkach, gdzie wszyscy kierowcy osobówek grzecznie jechali z maksymalną prędkością 60km/h, kierowca ciężarówki nie wytrzymał tego ślamazarnego tempa i wyprzedza wszystkich. Na szczęście nie doszło do żadnej tragedii. Nie obwiniam za wypadki wszystkich kierowców ciężarówek, ale czasem odnoszę wrażenie, że im się wydaje , że duży może na więcej sobie pozwolić.
Ten co pisał ten artykuł to trochę uposledziony pisze o insigni a zdjęcie jest BMW tiry też nie te marki o których pisze zobaczcie zdjecia