W jakiej Dąbrowie Wielkiej? Nie powielajcie głupot podawanych przez jakiegoś niedorzecznika. Chodzi o skrzyżowanie w Jeżowie.
A ja wole buczydło nad Piotrkowem niż te TIR-y na Śląskiej...
Kierowca MZK!
Kocham samoloty i skoczkowca! ????
Gdzie jest policja ? Tiry wjeżdżają do miasta całymi kolumnami a nasza policja bez reakcji. Czy ktoś widział patrole na wjeździe do miasta? Rozumiem że trwa remont. Uważam że był konieczny.
Przez wiele lat był problem z "gierkowka", sypaly sie komentarze, ze koleiny, ze niebezpieczne skrzyżowania,ze wypadki... teraz ktoś wreszcie wziął sie za przebudowę... to tez źle, bo objazdy, halas, korki... Jak jest remont, to sa objazdy. Ludzie nie chcą stać w wielokilometrowych korkach wiec wybierają trasy alternatywne... A ci wszyscy komentujący nigdy nie korzystali z różnych objazdow podczas wyjazdów wakacyjnych? Przyganiał kocioł garnkowi....
Jestem kierowcą osobowki i o wiele częściej mogę liczyć na uprzejmość kierowców ciężarówek, którzy potrafią jeździć na "suwak", niejednokrotnie wypuszczają auta z dróg podporządkowanych oraz pomagają innym kierowcom w trasie. Za to ci wszyscy królowie szos w firmowych dyliżansach czy leasingowanych suv-ach czekają tylko na okazje aby przycwaniaczyc na drodze, a suwak znaja tylko w gaciach.
Proponuję tirowcom skończyć jakąkolwiek szkołę (minimum podstawówkę, może być wieczorowo) i wziąć się za normalną robotę. Nie chcemy was na drogach. Stwarzacie olbrzymie zagrożenie a DK91 już po prostu nie da się normalnie i bezpiecznie podróżować. Zaraz pewnie posypią się komentarze, że gdyby nie transport to.... (bla bla bla) ... królowie życia
Brawo Panie Wójcie Woli
http://www.wola-krzysztoporska.pl/rusza-budowa-autostrady-a1/
Dobrze powiedziane: "żeby było lepiej, najpierw musi być gorzej"
Cała Wola jest za Panem i za Zbigniewem Ziembą. Tylko PIS!!!!!
Panie Marszałku apelujemy do Pana Panie Zbigniewie Ziemba o działanie w sprawie wybudowania węzła w Jezowie.