Szkoda tylko, że ten remont będzie połowiczny. Mogli załatać dziury i poczekać aż będą środki na kompleksowy remont tej ulicy (instalacja elektryczna podziemna, nowe chodniki, nowe oświetlenie).
No nareszcie ulica doczekała się remontu.Ale "chwała " temu co wymyślił przystanek prawie na skrzyżowaniu.Jest wielki bałagan. Straż Miejska czy Policja przejeżdża szybko udając że nie ma problemu (po co - póżniej, tyle pisania mają)to lepiej nie widzieć.Osobówkami parkują- po co czytać, że to przystanek itd...itp...i busy też "ładnie" parkują...:(((
a dlaczego nie wymusić na busach obowiązku korzystania z dworca PKS ? przecież dworzec do tego jest dedykowany ? że co ? że kosztuje ? w każdej działalności gospodarczej są koszty i przychody.
Jeśli BUSy korzystały by z dworca PKS to musiały by za to zapłacić PKSowi. Jak korzystają z przystanków poza dworcem to płacą za to miastu. Proste.
Była Straż Miejska -- postój zafundowała sobie przy wejściu do Starostwa, pomrugała światełkami i jeden strażnik wyszedł z autka, pogadał z kierowcą busika i odjechali se potem.Był odzew był, powinni przyjechać tam w godz szczytu też, albo czuwać cały czas.
Czy jest szansa by Miasto wymusilo na wlascicielu bylego Hotelu Comfort, by wymienil blaszane ogrodzenie na cos estetycznego i pasujacego do centrum miasta?
Czy jest szansa by Miasto wymusilo na tym samym wlascicielu naprawe budynku?
Jesli budynek jest wylaczony z uzytkowania, grozi zawaleniem lub cos podobnego, to czy nie powinien byc odgrodzony od parkingu, na ktorym prowadzona jest dzialalnosc zarobkowa?
A gdzie są znaki drogowe dotyczące powyższego?
Cała ta sytuacja woła o "pomste do nieba", tymi busami przyjeżdżają ludzie z okolic Piotrkowa do pracy i na zakupy - zostawiają w tym mieście swoje pieniądze, przyjeżdżają dzieci tych ludzi do szkół, na zajęcia itp... Czemu nie można stworzyć im ludzkich warunków? Czemu były PKS obecnie Mobilis "zaśpiewał" sobie stawkę z "kosmosu" za korzystanie z peronów dworca ? Dobry Gospodarz dba o gości, Ci goście dają temu miastu pieniądze - przywożą je tymi "busami" i wydają w sklepach, galeriach i u lekarzy, i w aptekach itd itd. Może Piotrków miastem wojewódzkim już dawno nie jest, ale wciąż jest centrum nauki, kultury, handlu, opieki zdrowotnej itp - dla ościennych wiosek i małych miasteczek - bagatelizowanie problemu i spychanie go coraz dalej od centrum "traktu wielu kultur" przyniesie opłakany skutek. W końcu ludziom się to znudzi, a Piotrków zacznie jeszcze szybciej umierać...
nienormalny, Mobilis działa wyłącznie dla zysku, bo taki ma cel nadrzędny jako firma prywatna, do tego zagraniczna. Inaczej mogło być jeśli PKS Piotrków należałby do Miasta bądź Powiatu. Wówczas pewnie działałby podobnie jak MZK, generując straty, posiadając stary tabor i niewiadomą przyszłość.
Jedno co mnie prywatnie ciekawi to to, że w procesie sprzedaży Mobilisowi nie zastrzeżono możliwości oddziaływania przez Miasto Piotrków na korzystanie ze stanowisk, które bądź co bądź, leżą w centralnym punkcie miasta i teraz po remoncie POW są niezbędne do zapewnienia ładu w komunikacji publicznej. Czy Miasto mogło być stroną w tym procesie?
Zgadzam się też w 100% z twoim opisem osób korzystających z busów, to goście, pracownicy i klienci dla miasta. Należy o nich dbać. PKS i MZK powinny mieć jakąś wspólną strategię działania w tym zakresie.
Niestety muszę dodać, że (wg mnie) mini busy powinny inwestować w bezpieczne i przestronne pojazdy, by mieć prawo istnienia na rynku.
kto sprzedał PKS prywaciarzom i jeszcze z Izraela ten powinien siedzieć, to ewidentna działalność na szkodę mieszkańców
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!