metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gimbaza ~gimbaza (Gość)09.03.2014 08:38

Zaorać ten przejazd.Za długo tam się czeka.

40


mieszkaniec mieszkaniecranga09.03.2014 11:35

Dobra okazja, aby przejazd trochę obniżyć i wybudować na Rossevelta wiadukt nad przejazdem kolejowym likwidując tym samym szlabany. Jak zostanie tak jak teraz to zawsze będą problemy z przejazdem samochodowym.

41


CoolMen ~CoolMen (Gość)09.03.2014 12:13

Zdjęcia dotyczą przejazdu na ul. Roosevelta, a treść mówi o remoncie torów na dworcu kolejowym. Na dobrą sprawę to nie wiadomo czego artykuł dotyczy? Sądząc po zdjęciach i pojawiających się dawniej wiadomościach to zakładam, że te wszystkie prace mają na celu zlikwidowanie większości torów postojowych na stacji towarowej, zmniejszenie ich ilości na dworcu w Piotrkowie Trybunalskimi i sprowadzenie jego do roli przystanku na linii kolejowej Nr 1. Wyłączono już z użytkowania linię do Bełchatowa, która (jak widać po wiaduktach i mostach) miała być kiedyś przedłużona do Wielunia i Wrocławia, no i konsekwentnie sprowadza się Piotrków do tej roli. Łódź rządzi, to i naciąga do siebie naturalne istniejące od lat połączenia kolejowe i drogowe, aby stać się pępkiem komunikacji w Polsce. A co ich obchodzi jakaś tam zabytkowa wiata? Najważniejsza teraz jest budowa dworca podziemnego za kilka miliardów - n.b. - to nie bardzo wiadomo po co pod ziemią? Zalążek metra?

60


j. ~j. (Gość)09.03.2014 15:46

"Całościowy efekt" to by był, gdyby był tunel do przechodzenia na peron 2, a tak, to mamy zabawę w ciuciubabkę: oficjalnie wolno przechodzić na ten peron tylko wspinając się na tą durną, gierkowską jeszcze kładkę, a jak jest w praktyce, to wystarczy popatrzeć, co się dzieje, jak na tor przy peronie 2 wjeżdża pociąg. Nie mam pojęcia, komu przeszkadzało to normalne przejście na peron 2, które było jeszcze kilka lat temu. Czy to rzeczywiście było sprzeczne z jakimiś, może unijnymi, przepisami, czy zlikwidowanie tego przejścia było czyjąś arbitralną decyzją. A jeśli nawet należało to uznać za niebezpieczne (w co wątpię, bo chyba tam nie było wypadków), to może lepszym rozwiązaniem było to, co pamiętam z dawnych lat: płotek pomiędzy peronami i bramka zamykana kiedy jechał pociąg. Nie! Teraz mamy oficjalnie "tylko po kładce", a w praktyce... każdy... jak chce!

40


Piotrkowianin Piotrkowianinranga09.03.2014 17:24

"j." napisał(a):
Nie mam pojęcia, komu przeszkadzało to normalne przejście na peron 2, które było jeszcze kilka lat temu. Czy to rzeczywiście było sprzeczne z jakimiś, może unijnymi, przepisami, czy zlikwidowanie tego przejścia było czyjąś arbitralną decyzją. A jeśli nawet należało to uznać za niebezpieczne (w co wątpię, bo chyba tam nie było wypadków), to może lepszym rozwiązaniem było to, co pamiętam z dawnych lat: płotek pomiędzy peronami i bramka zamykana kiedy jechał pociąg. Nie! Teraz mamy oficjalnie "tylko po kładce", a w praktyce... każdy... jak chce!

W Gorzkowicach takie przejście nadal funkcjonuje i z tego co wiem, ofiar w ludziach tam nie ma. Ale pewnie tamto też zlikwidują.

41


Piotrkowianin Piotrkowianinranga13.03.2014 10:49

Zdjęcie przejścia przez tory w Gorzkowicach, czasowo zamkniętego ze względu na remont peronu:
http://img203.imageshack.us/img203/9950/piy6.jpg

11


ares1 ~ares1 (Gość)13.03.2014 13:41

A po co to remontować jak mało który pociąg będzie zatrzymywał się w PT!

32


ares1 ~ares1 (Gość)14.03.2014 06:59

"97300" napisał(a):
Jaki autor,taki komentarz.Do szamba!


Epiotrkowski pajac się uaktywnił :))) Co tam u Pana Prezydenta słychać i na plebani?! :)))

11


BLEKI BLEKIranga16.03.2014 09:16

Cytuję:
Chcemy oczywiście, żeby jak najszybciej ta wiata była przebudowana,

- a co wy tam chcecie przebudować???, ciekawy jestem na co zostały wydane wszystkie pozwolenia - piotrkowskie zabytki to dla niektórych zbytki

20


Piotrkowianin Piotrkowianinranga22.07.2014 00:01

"j." napisał(a):
"Całościowy efekt" to by był, gdyby był tunel do przechodzenia na peron 2, a tak, to mamy zabawę w ciuciubabkę: oficjalnie wolno przechodzić na ten peron tylko wspinając się na tą durną, gierkowską jeszcze kładkę, a jak jest w praktyce, to wystarczy popatrzeć, co się dzieje, jak na tor przy peronie 2 wjeżdża pociąg.

Przejścia podziemnego w Piotrkowie Trybunalskim nie będzie, bo budują w takiej metropolii jak Grodzisk Mazowiecki (29,5 tys. mieszkańców): http://www.skyscrapercity.com/showpost.php?p=115533572&postcount=2509 , a PKP na 2 takie przejścia nie stać.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat