Czy od dzisiaj powinniśmy się zamurować w naszych domach i broń Boże nie rozmawiać z drugim człowiekiem twarzą w twarz, bo jeszcze by przeciekła jakaś niekontrolowana informacja ????
Pani dyrektor, dobrze by było, gdyby obsługa klienta zaczynała się od bycia uprzejmym wobec innych ludzi. I przykład powinien iść z góry, od Pani. Ciekawe, czy tak rzeczywiście jest :) Może wypowiedzą się petenci, którzy chcieli coś załatwić w TBS?
I będą dodatkowe miejsca pracy dla rodzin/dzieci "kumotrów". Takie jest życie. I jeszcze jedno; dlaczego pracownicy TBS-u są tacy niesympatyczni.
Jak system będzie tak szybki i nowoczesny jak strona internetowa www.tbs.piotrkow.pl, to raczej będzie to porażka. Niektóre podstrony wczytują się ponad pół minuty (np. podstrona ze wspomnianymi w artykule formularzami wniosków).
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!