Jak system będzie tak szybki i nowoczesny jak strona internetowa www.tbs.piotrkow.pl, to raczej będzie to porażka. Niektóre podstrony wczytują się ponad pół minuty (np. podstrona ze wspomnianymi w artykule formularzami wniosków).
I będą dodatkowe miejsca pracy dla rodzin/dzieci "kumotrów". Takie jest życie. I jeszcze jedno; dlaczego pracownicy TBS-u są tacy niesympatyczni.
Pani dyrektor, dobrze by było, gdyby obsługa klienta zaczynała się od bycia uprzejmym wobec innych ludzi. I przykład powinien iść z góry, od Pani. Ciekawe, czy tak rzeczywiście jest :) Może wypowiedzą się petenci, którzy chcieli coś załatwić w TBS?
Czy od dzisiaj powinniśmy się zamurować w naszych domach i broń Boże nie rozmawiać z drugim człowiekiem twarzą w twarz, bo jeszcze by przeciekła jakaś niekontrolowana informacja ????
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!