metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
123 ~123 (Gość)01.02.2019 09:38

Bilety droższe , a co w zamian transport elektryczny, żeby powietrze było czyściejsze . Bo jak nie to na jakiej podstawie

31


gość ~gość (Gość)30.01.2019 20:18

Czy K. Chojniak mówił o tym w swojej kampanii? Czy przemilczał ten temat?

303


Kukizowiec ~Kukizowiec (Gość)31.01.2019 11:43

Kalkulacja prezesa jest bardzo prosta. Obecnie głównymi klientami MZK są seniorzy oraz uczniowie. Seniorzy mają w większości darmowe przejazdy, więc tutaj wpływu z biletów jak nie było, tak dalej nie będzie. Młodzież natomiast po podwyżce nie będzie jeździć autobusami, zwłaszcza, jeśli miasto będzie rozwijać sieć stacji roweru miejskiego. Dzieci MZK nie jeżdżą, bo do szkoły są odwożone przez rodziców. Skoro zmniejszy się liczba pasażerów, prezes znów będzie opowiadał o nierentowności, co pozwoli na ograniczenie liczby kursów, likwidacje linii i domagania się od miasta zwiększenia dofinansowania. Gdzie znajdą miejsce zaoszczędzone pieniądze? Kto choć otarł się o tą spółkę doskonale wie gdzie.
Wiadomo, że w żadnym mieście komunikacja publiczna nie jest w stanie na siebie zarobić, ale transport publiczny nie istnieje po to, by mieć zyski, tylko żeby poprzez sprawne działanie ograniczać ruch samochodowy w mieście. To nie jest tak, że z komunikacji korzystają tylko osoby niezmotoryzowane. Tylko żeby przeciętny mieszkaniec wybierał podróż autobusem, muszą one kursować dość często i odpowiadać potrzebom oraz ceny muszą być przystępne. Ze względu na problem smogu wiele miast wprowadza ograniczenia w ruchu samochodowym oferując w zamian bezpłatne przejazdy komunikacją. Wyobraźcie sobie jaki paraliż spotkałby miasto, gdyby to samo zrobiono w Piotrkowie. Komunikacja funkcjonuje tak, że dojazd do pracy często jest niemożliwy, częstotliwośc kursowania okropna. Pozostaje mieć nadzieję, że CBA zrobi porządek w Spółce a kierownictwo wsadzi do linii nr 5 kierunek Zajezdnia MZK-Wronia.

143


gość ~gość (Gość)02.02.2019 05:04

Stan taboru żenujący jak większość rzeczy w tym mieście. Ceny jak w Łodzi. Szkoda, że miejsc pracy nie ma tyle co w Łodzi. Od kiedy transport publiczny ma przynosić zyski ? I co to za głupie tłumaczenie, że podwyżka zwiększy ilość pasażerów? Nasi radni są zainteresowani tak bardzo podejmowaniem decyzji przychylnych mieszkańcom jak bardzo wykazują zainteresowanie obradami podczas sesji (dwie Panie z telefonami w trakcie załatwiają swoje prywatne sprawy). Gratuluję braku myślenia przyszłościowego i dążenia by to miasto zwinęło sie tak szybko jak przemysł przed 2000 rokiem.

110


gość ~gość (Gość)02.02.2019 10:59

Uważam że prowadzenie rozmów telefonicznych podczas kiedy jest się w takim miejscu to zwykle lekceważenie .

100


nienormalny stan umysłu ~nienormalny stan umysłu (Gość)02.02.2019 12:59

Ludzie dlaczego mówicie, że to podwyżka cen biletów. Przecież to nie żadna podwyżka, tylko regulacja. Drożeje chleb, ale za to potanieją lokomotywy.

92


nobody ~nobody (Gość)02.02.2019 15:01

Po pierwsze dwie Panie, które gadają przez telefon, wypad z baru. Bez żadnego ale. Jak nie ma czasu na sesje Rady, to mogła się tam nie pchać.
Sama podwyżka była do przewidzenia, mimo tego, że moim zdaniem nie będzie z niej żadnej widocznej korzyści. Autobusy będą tak samo stare jak były, nie do końca przemyślane trasy zostaną, a kierowcy, którzy zapewne są słabo opłacani będą się spóźniać i kłaść lachę na pasażerów.

91


Gość. ~Gość. (Gość)04.02.2019 08:49

Zadłużamy się na 40 mln, budując mediatekę w najbardziej szemranej dzielnicy miasta, a bilety na komunikację miejską wzrastają, co najmniej tak, jakby miasto miało nam do zaoferowania super dobre warunki jazdy ? Nie wspomnę o podstawowych zasadach kultury osobistej kierowców mzk czy ich umiejętnościach prowadzenia pojazdu, w którym są ludzie.
Nasze miasto zamieszkuje, bardzo ogólnie ok. 70 tysięcy ludzi, z czego 3/4 to emeryci, większość to beneficjenci 500+ i seniorzy. Dlaczego więc włodarze naszego miasta zachowują się tak, jakbyśmy byli zamożnym i postępowym miastem w centralnej Polse? Polecam oddwiedzić inne miasta (Kraków, Poznać, Wrocław, Łódź, Warszawę), aby sprawdzić tamtejsze ceny biletów - 25% mniej niż u nas - po zmianach. Tam - Włodarze Miast są po prostu dobrymi Menadżerami i nie chcą opłacać długów miasta z komunikacji miejskiej i parkingów.

41


yato ~yato (Gość)08.02.2019 10:18

Brudne autobusy, brudne miasto, bilety droższe. Tak rządzą nowe - stare włodarze miasta. Radni jeżdżą swoimi furami to im ceny nie straszne.
ULGI też zrobili dla siebie, nie dla innych, którzy mieli przed zmianą.

30


hejter ~hejter (Gość)08.02.2019 10:49

pozdrawiam hejterów malkontentów

03


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat