metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Ezer ~Ezer (Gość)30.06.2020 07:25

A gdzie walka o inwestorow o nowe miejsca pracy?

41


gość ~gość (Gość)29.06.2020 22:33

Co by nie zrobili zawsze jest coś nie tak.Najlepiej furmanke z woźnica zatrudnić i niech jeździ po mieście.Bo większość widocznie jest do tego przyzwyczajona.

39


Chwila! ~Chwila! (Gość)30.06.2020 08:28

Przecież niedawno zostały zakupione jakieś używane autobusy z Niemiec. Nie można było od razu pomyśleć o nowych?

61


gość ~gość (Gość)01.07.2020 00:23

Przez dwa tygodnie piotrkowianie beda mogli zobaczyc,czego nigdy w Piotrkowie pod dowodztwem Krzysia nie bedzie.

30


Pierre D. ~Pierre D. (Gość)29.06.2020 23:50

Co z tego, że będą autobusy elektryczne i hybrydowe, skoro organizacja komunikacji miejskiej jest do bani? Do wielu miejsc w mieście nie da się autobusami dojechać, i nie chodzi mi tu o jakieś zadupia, ale o ulice, na których są zlokalizowane zakłady pracy. Wszystkie linie poprowadzone przez dworzec, właściwie po co? Jest jakieś drugie miasto (podobnej wielkości) w Polsce z tak zorganizowaną komunikacją? Do tego koszmarna częstotliwość - większość autobusów jeździ raz na godzinę lub rzadziej. Piechotą można zazwyczaj szybciej dotrzeć, niż autobusem, bo nie dość, że trzeba na przystanku długo czekać, to jeszcze autobus kilometry okrężnymi trasami kręci, żeby koło dworca przejechać. Z tych powodów autobusami jeżdżą głównie emeryci, którzy mają darmowe przejazdy i w dodatku nigdzie im się nie spieszy. Tylko jak w takiej sytuacji komunikacja ma na siebie zarabiać? Gdyby trasy były dostosowane do potrzeb, a częstotliwość większa, to zapewne ludzie by z tej komunikacji chętniej i częściej korzystali. Ja zamiast tych hybryd i elektryków wolałbym nawet jelcze "ogórki", byleby tylko jeździły częściej i w każde istotne miejsce. Pamiętam, że jeszcze w latach 80. Piotrków miał 26 linii autobusowych, w tym podmiejskie i międzymiastowe do Bujen, Sulejowa, Tomaszowa, Bełchatowa i Tuszyna. No i jeszcze wtedy była kolejka wąskotorowa. Ja wiem, że wtedy było dużo mniej samochodów, a ludzi nieco więcej, ale mimo wszystko komunikacja za bardzo się skurczyła. Tak więc sama zmiana taboru bez reorganizacji niewiele zmieni.

111


gość ~gość (Gość)29.06.2020 22:30

Proponuję wybrać polski produkt, wspierać nasza gospodarkę.

50


97-300 97-300ranga29.06.2020 20:15

Nie ma w Polsce takich hybryd,muszą być niemieckie?

62


aaaaa ~aaaaa (Gość)01.07.2020 09:39

6-7 litrów.Ile średnio kilometrów dziennie robi u nas jeden autobus?

10


enedue123 ~enedue123 (Gość)02.07.2020 00:21

Żeby tylko syn jakiegoś polityka, nie wjechał w ten testowy autobus ...

30


gość ~gość (Gość)11.07.2020 22:57

To kiedy będą u nas te autobusy którym roku

10


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat