Tego bawoła nie wedukowanego z Kafaru za jego pomysły to za kraty na wiele lat
Macie Wszyscy swoje racje i Was zrozumie dzisiaj sam stałem w korku i podziwiam tych ludzi z determinowanych protestujących Brawo dla Organizatora Pana Andrzeja Prochonia Policja drogowa była bez radna ośmieszyła się Pan Prochoń miał rację z nimi dyskutować o ich nieudolności Tą zaistniałą rozmowę Pana Przewodniczącego Związku Rolników Przedsiębiorców i Konsumentów z policją nagrałem i przesyłam nią do stolicy Zauważyłem że Pan Andrzej był trzy krotnie zatrzymywany legitymowany , ochraniany ,czy śledziony przez policję Daje mi to do myślenia Spytałem po powrocie o co chodziło odpowiedział spokojnie nie zdradzam i nie pozostawie tych mieszkańców samych sobie jestem i pozostaje z nimi dziękuje
Protestujcie ale na polach.Przez ten durny strajk spozniłam sie na rozmowę kwalifikacyjną.Dzieki wam straciłam szansę na dobrą prace.
I mają rację. Np. rano, godzina 6.20. Od strony Srocka pędzą całe tabuny aut, w tym większość TIRów, że aż nie można wjechać na trasę z bocznych dróg. Ruch jak w godzinach szczytu. Ileż razy trzeba udowadniać, że konieczna jest przebudowa węzła łączącego A1 i S8 tak, żeby z S8 można było wjechać na A1 w kierunku Łodzi i zjechać z A1 na S8 w kierunku Warszawy. Kiedyś ktoś o tym nie pomyślał, nie przewidział. Teraz są konsekwencje.
Wystarczyło pół godziny żeby ruch sparaliżować a Policja to niech lepiej z tych swoich radarów postrzela i wreszcie prędkość w Karlinie zacznie mierzyć bo żaden wielki klamot tędy 70 nie jedzie!!! Nie dziwcie się ludziom że protestują bo tu wytrzymać się już nie da od ryku i wycia tej kupy złomu która się tędy przewala!!!
Są dwa rozwiązania tego problemu, pierwsze to budowa węzła na Polesiu i płynne połączenie s8 z a1, lub budowa S8 BIS przez Bełchatów i Wieluń. Ale to wtedy BIS to by była ta trasa ze Rzgowa, bo jak wiadomo s8 to tylko przez Bełchatów.
wystapcie z wnioskiem do województwa zeby ta droge przejeło województwo i wtedy mozna działac... widze w tym jedyne wyjscie...
Od dwóch tygodni niemal dzień w dzień w drodze z Piotrkowa do Łodzi i z powrotem liczę wszystkie auta na DK91 z którymi się mijam. Zawsze doliczam do 50 - 100 samochodów, w tym czasie każdego tira odliczam "na palcach". Nigdy nie było więcej niż 20 - 35 tirów na 100 aut. Najwięcej jest osobówek i busów. Myślę że usunięcie aut ciężarowych niewiele pomoże bo i tak masa mniejszych pojazdów zrobi robotę. Poza tym auta osobowe i busy jadą dużo większą prędkością niż tiry, a to wtedy dopiero może być niebezpiecznie oraz zrobi się większy problem z wyjazdem z dróg podporządkowany oraz z przejściem przez pasy.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!