A ja wam powiem tak Piotrków ma trasę w centrum miasta i ja trzeba ulepszać chodzi mi o dwupasmowke.Ulepszac nie znaczy montować światełka za 60 tyś zł które i tak są do d***.ulepszac znaczy Eliminować kolizyjne skrzyżowania.wladarze powinni budować kładki żeby piesi nie wchodzili na jezdnię zlikwidować wszystkie przejścia dla pieszych.pozniej robić wiadukty nad dwupasmowke pierwszy powinien powstać na skrzyżowaniu ak z Sikorskiego.
zlikwidować ten przejazd zupełnie ! A nie budować tunel. Tak będzie o wiele taniej i zmniejszy ruch na Słowackiego ! Za tę kasę zbudowałbym linię tramwajową od Wierzej do wiaduktu przy A1
W latach 70-tych paraliż komunikacyjny w Piotrkowie Tryb. ? A ileż to wtedy samochodów było zarejestrowanych ?
"Plany budowy tunelu w ulicy Słowackiego pojawiały się już w latach 70. ubiegłego wieku i nigdy nie doczekały się realizacji. Pamiętać należy, że pociągi kursowały wtedy z częstotliwością zupełnie inną niż dzisiaj (nawet co dwie minuty). Kolejki oczekujących na podniesienie rogatek samochodów paraliżowały komunikację w mieście w stopniu nieporównywalnym do sytuacji obecnej."
Czy autor żył w latach 70, a nawet 80 ubiegłego wieku? Wątpię. Problemem dzisiejszej ulicy Słowackiego jest jej zwężenie, a co za tym idzie niemożliwość ominięcia czekających na przejeździe samochodów. Kiedyś ul. Słowackiego w tym miejscu była szersza i ruch nie korkował się tak jak teraz, bo po prostu można było bez przeszkód ominąć stojące samochody i skręcić w ul POW. I korków nie było. Pomijając fakt, że kiedyś było znacznie mniej aut niż dziś.
No trudno po raz kolejny bezkolizyjny przejazd pod torami w centrum miasta legnie w gruzach. Jak to w tym mieście dużo szumu o nic. Jak zwykle winny jest inwestor. Władze miasta są otwarte na propozycje i rozmowy ale tylko na ich warunkach. Kiedy włodarze zrozumieją że trzeba korzystać z propozycji a nie odstraszać inwestorów stawiając warunki nie do przyjęcia. Ale co tam ważne że wystarczyło na pierdoły np. Chojniateke, czy ojszczymurek w rynku.
Wykorzystać chęci PKP do zrobienia w Piotrkowie czegoś użytecznego i realnego w realizacji podpowiadam - wybudować niezbędne przejście podziemne dla pasażerów między peronami na samej stacji oraz drugiego pod torami na wysokości ul. Słowackiego z demontażem nie używanego praktycznie przejścia na torami. Dodatkowym elementem usprawnienia komunikacji mogłoby by być poszerzenie wiaduktu kolejowego w ul. Wojska Polskiego. (n.p. przez przeniesie chodnika północnego i południowego do nowo wybudowanych tuneli dla pieszych- przecisków). Spełnienie niezbyt wygórowanych ambicji w stosunku do nierealnego tunelu było by znaczącym krokiem w kierunku usprawnienia komunikacji w rejonie stacji PKP w Piotrkowie Tryb. i to trybie stosunkowo szybkim.
Logicznym rozwiązaniem problemu usprawnienia komunikacji pod torami PKP w Piotrkowie Tryb. może być tunel w ul.Rolniczej w śladzie przewidywanej do realizacji obwodnicy wewnętrznej od Rakowskiej do Wojska Polskiego.
Mediateka wszystkim bokiem wyjdzie. 1 kwietnia bilety u kierowcy już po 3,00 złote.
A czy magistrat chociaż próbował negocjować lokalizacje na Roosevelta albo Rolniczej?
Czy jest tak jest zapatrzony w jedno jedyne miejsce na tunel czyli Słowackiego??
PS. Rozładować korki na Słowackiego można szybko zamknąć przejazd na stałe.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!