Zaraz przyjdzie lesina23 i da swój komentarz typu <selekcja naturalna>
Zapewne zaraz usłyszymy komentarze kierowców, że piesi nie umieją chodzić...
Nic dodać, nic ująć.
A właśnie, że jest - ustawa "Prawo o ruchu drogowym" jasno i wyraźnie mówi, że pierwszeństwo ma pieszy przechodzący przez jezdnię po przejściu dla pieszych. Ten stojący na chodniku pół metra od przejścia już nie.
Jestem równie często kierowcą, pieszym i rowerzystą i zdarza mi się zakląć i na kierowców i na pieszych i na rowerzystów.Staram się nie uogólniać, że wszyscy kierowcy to idioci a piesi i rowerzyści skończone barany. Wystarczy myśleć a na drodze i za siebie i za innych. Po co wchodzić na jezdnię jak widać jadący samochód? Przecież w miejscu nie stanie, po co gnać jak wariat jak wiadomo, że zaraz przejście dla pieszych i ktoś może wejść? Jak dla mnie wina po obu stronach. ktoś napisał, że karę ponoszą tylko kierowcy - ma rację - brak akcji uświadamiających dla pieszych i rowerzystów. Ostatnio w stojący samochód znajomka rąbnął pijany rowerzysta i naprawa auta na własny koszt. Paranoja
bronię kierowcy, bo to w stronę kierowców wymierzane są kary, nieadekwatne do wykroczeń! Nie ważne czy z mojej rodziny czy z rodziny sąsiada! Jeśli piesza zawiniła, to powinna oddać za naprawę auta i w dodatku odszkodowanie za wszelkie niedogodności związane z wyjaśnianiem tej sprawy! pieszych łażących jak chcą i gdzie chcą powinno się karać takimi samymi mandatami jak kierowców! po 500 zl za pierwsze lepsze przewinienie i przestali by si samobojcy pod maski rzucac.
spokój wieprzowinki.