Ja zawsze naiwnie myślałem, że to całą robotę odwalają śmieciarze, którzy śmieci ze śmietników ładują do śmieciarki i wywożą gdzie trzeba. A tu zonk!:
O, i jeszcze "wisienka na torcie":
To może niech mieszkańcy pakują odpady WinRAR-em i wysyłają e-mailem wprost na wysypisko? :)
Z wszystkich systemów zarządzanych centralnie jedyny, który funkcjonuje poprawnie to system centralnego ogrzewania. ;)))
Koszta 2 mln to m.in. modernizacja termiczna budynku ZDiUM.
Przecież konta i tak obsługuje bank, a nie Pani Krysia z petem w ustach.
W prywatnej firmie szef powie zrób to i tamto i nie będzie się pytał czy potrafisz tylko masz zrobić albo wypad.
Tutaj ciemna masa darmozjadów szkolenia sobie robi, przepustowość łącz zwiększa może jeszcze kvrwa dyrekcja sobie lifting strzeli.
Dwa miliony to tyle ile wzieło Remondis za trzeci sektor tzn. za wywóz odpadów i obsługę mieszkańców.
Kogoś chyba poniosło.
Czegoś tu nie rozumiem ,może mi to ktoś wytłumaczyć ?
40 tys na komputery i oprogramowanie? To jakie te komputery muszą być - jest zatrudnionych nowych 7 pracowników tzn. że koszt jednego stanowiska to ponad 5700zł (oczywiście netto bo urząd raczej VATu nie płaci). To się pytam co to za zestawy, jak dobrej klasy komputer z monitorem, Officem i Windowsem można mieć za góra 2200-2500zł - a urząd pewnie jeszcze ma jakieś tam upusty, jak kupuje większą ilość. Niech to oprogramowanie specjalistyczne kosztuje nawet to 10000zł, a jakieś meble dla tych 7 nowych stanowisk typu biurka, krzesła i regały to 3000zł, zostaje wolne około 10000zł, to chyba premia za niepotrzebnie wydane pieniądze.
Przed ustawą było tak, że firmy od śmieci zatrudniały swoich księgowych, pracowników biurowych, a teraz jest tak, że poza osobami zatrudnionymi przez prywatne firmy dodatkowo doszła armia urzędników robiących to samo co te osoby w prywatnych firmach. Paranoja. Jak ma być taniej jak dubluje się niepotrzebnie stanowiska. Zresztą tych 7 nowych pracowników obsłużyło by spokojnie samemu to 70 tys mieszkańców za 1/3 tych kosztów tj. nie 2,3 mln tylko góra 800tys (400tys rocznie, wliczając pensje dla tych 7 osób, koszty obsługi, sprzęt, oprogramowanie, umeblowanie, koszty socjalne, księgowe i inne).
A może oprócz Pawlaka z PSL trzeba jeszcze paru doradców śmieciowych zatrudnić?
Dlaczego stawka jest wyższa od domów jednorodzinnych! To niezgodne z konstytucją! Jaka to sprawiedliwość!
czego to jeszcze nie wymyślą , żeby tylko zaistnieć i na strony gazet trafić. żenada.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!