metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gosc6 ~gosc6 (Gość)19.11.2013 15:30

DOBRY ŻART DOBRY :D nie ma to jak samemu sobie dawać nagrody. Niech jeszcze władze szpitala dadzą "doktorom" premie za to, że łaskawie na dyżurze się stawiają.

00


grodzianin ~grodzianin (Gość)19.11.2013 15:53

Pan Mazur jak zwykle obecny... :)

00


katma ~katma (Gość)19.11.2013 16:46

rodziłam w tym szpitalu i naprawdę, w porównaniu z tym, co słyszę od koleżanek, które rodziły gdzieś indziej, uważam, że miałam bardzo dobrą opiekę. Generalnie panie położne i pielęgniarki są pomocne, życzliwe. Pani doktor neonatolog cudowna, zaangażowana - jak mój synek darł się wniebogłosy a ja nie mogłam wstawać, osobiście przychodziła mi go uspokoić :-) Z innymi oddziałami nie mam doświadczenia. Ale zgadzam się z opinia, że taki ranking powinien być oparty o opinię pacjentów...

00


figo fago ~figo fago (Gość)19.11.2013 16:47

moolloo i pasjent...nie podniecajcie sie tak tym workiem bo sami do niego pojdziecie...i bezdomny to jedno jak chlał wóde to go wyje.... z domu,a drugie ze miał 2.7 promija zawszony zesikany itp...i koniec tematu,takie z was cwaniaczki zapraszamy do pracy.

00


Antoni ~Antoni (Gość)19.11.2013 16:52

Faktycznie ludzie przesadzają a to zdrowego kulasa urżną a to w worku żywych wożą a to się ktoś czymś przypadkiem zarazi faktycznie nie przesadzajmy !!!!!

00


psina lesina ~psina lesina (Gość)19.11.2013 18:25

A ten drugi landryn na fotce to kto to?

00


tomasz389 tomasz389ranga19.11.2013 18:30

szpital na rakowskiej jednym z najlepszych w Polsce no większej bzdury jak żyje jeszcze nie czytałem po tym co ja przeżyłem w tym szpitalu i co słyszałem od innych to powinni zamknąć ten szpital na cztery spusty a lekarzy (przynajmniej ci co ja miałem z nimi styczność) powinni mieć postawione zarzuty o narażenie życia i zdrowia pacjentów a i pewnie gorsze zarzuty też by było komu postawić w tym "szpitalu"

00


kola ~kola (Gość)19.11.2013 20:54