Wy nadajecie się tylko do narzekania, że ciągle mało. Który z was kiedykolwiek wystawił paragon za udzielenie korepetycji? Oszukujecie państwo na legalu, a w szkole udajecie bardzo prawych.
Jasne. Młodzież aż się rwie do korepetycji z w-fu.
Skoro tak cudownie jest to może zostać nauczycielem i też mieć Eldorado?!!!
Raczej nie! Bogu dzięki nie jestem nauczycielem i nigdy nie zostanę.
Skoro jest tak źle, to po co być nauczycielem i wiecznie narzekać.
W Piotrkowskiej radzie miasta na 23 radnych zasiada 5 nauczycieli i 5 lekarzy. Poza tym prezydent też jest nauczycielem.
Ojojoj... W tekście zapomnieli jeszcze dodać, że to wszystko wina "złej komuny". Ci wredni podstępni "komuniści" ubzdurali sobie, że wybudują tysiąc szkół na tysiąclecie państwa polskiego. I psia jego mać, wybudowali! To był jawny i przemyślany sabotaż, aby osłabić III RP! Teraz władza ledwo wiążąca koniec z końcem musi te tysiąc nadprogramowych szkół zlikwidować, a to jak wiadomo rodzi protesty społeczne (likwidacja miejsc pracy)... A fe, a fe, zła komuna, brzydka, a fe!
Czy nasi urzędnicy mogliby ujawnić, ile konkretnie pieniędzy jest przeznaczane na pensje dla księży i katechetów, którzy po dwie godziny tygodniowo indoktrynują uczniów poczynając od pierwszej klasy szkoły podstawowej na klasach maturalnych kończąc? Czy to może ścisła tajemnica? Bardzo mnie to interesuje, wziąwszy pod uwagę stopniowe okrawanie czasu na nauki przyrodnicze...
Mam prośbę, nie "wkładajcie" wszystkich do jednego garnka. I nie piszcie o wakacjach, feriach. Nie wszyscy nauczyciele to "korepetycyjni dorabiacze". Są wśród nich tacy, którzy dlatego, że są nauczycielami z powołania wstydzą się za innych. I znam takich, którzy w wakacje sami organizują coś dzieciakom za darmochę. Na szczęście mamy jeszcze cudownych belfrów o których się nie zapomina.
Sprzedać "ojszczymurek" z zyskiem-odzyskac milon...i pieniążki na remont już są...