Najgorsza jest niewiedza ludzi, którzy się tym zajmują. Po pierwsze jest dwóch producentów w Polsce sekundników do systemów akomodacyjnych. A po drugie producent sterownika świateł, może wyprodukować taki sekundnik bez najmniejszego problemu bo zna swój system od strony układowej i programowej. Więc proszę nie wciskać ludziom kitu.
Bzdura. Do sygnalizacji akomodacyjnej również stosuje się czujniki. Wystarczy oprogramowanie łączące zmieniający się czas w programie sygnalizacji z wyświetlaczem. Takie rozwiązania są powszechnie stosowane w całym kraju, są firmy montujące takie liczniki. Ale oczywiście my zatrzymaliśmy się na latach 90 i nie da się.
Ale się kierowcy oburzają. Jeżeli macie problem z przejechaniem zwykłego skrzyżowania z sygnalizacją świetlną, to nie wiem jak radzicie sobie na codzien? Doradze wam coś, zielone jedziemy czerwone czekamy.
bardziej interesuje mnie odpowiedź na pytanie: co w sytuacji, gdy wjadę na zielonym, ale tuż nade mną (czego już nie widzę) zmieni się światło na żółte i za chwilę na czerwone. Czy jest to traktowane jako przejazd na czerwonym?
No pewnie że się nie da załążyć sekundników bo ten nowy system straciłby sens to nie jest po to żeby było bezpieczniej a tylko po to żeby zarabiać pieniądze zaraz po założeniu koło Auchana był wypadek tego samego typu jak przed tą modernizacją więc bezpieczeństwo się poprawiło śmiechu warte
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!