LUDZIE!!!Przecież w każdej szkole sprzątaczki pilnują o zmianę butów, a jak ktoś zapomni to wyciera i śmiga po szkole w swoich butach, i nie wiem po co ta cała afera
Dzieci w skarpetach po szkole?To co w takim razie należy do obowiązkow woznych! sprzatanie nie,no to co?Po co blokowac etaty to lepiej wydac na środki czystosci ewentualnie sa do tego przystosowane firmy.Jakie tam obowiązują prawa!!Myśle,że odpowiednie władze się tym zainteresują.Tym bardziej,że jest ZIMA i wszędzie zimno a tym bardziej od POSADZKI!!!!
Jestem byłym uczniem tej szkoły i o ile mi wiadomo tak było przez 40 lat ( od początku istnienia tej szkoły) i jakoś to nikomu nie przeszkadzało. Ja także chodziłem przez korytarz bez butów i moi znajomi też. Nagle robicie jakąś afere. Jak jesteście tacy mądrzy to może zatrudnią was jako sprzątaczki i będziecie myć tę podłogę ( a korytarze są wąskie i wszyscy chcą się przebrać). A tak w ogóle to nauczcie się pisać, bo chyba wasze dzieci lepiej umieją niż wy.
A propos- jak zapomniałem butów to przez cały dzień chodziłem w butach wyjściowych.
Według mnie to jest głupota, co wy piszecie. Przecież jak wam się nie podoba to dzieci mogą nosić buty ze sobą do domu, a nie zostawiać w szkole. Cieszcie sie, że mogą je zostawiać, a nie dzień w dzień dodatkowo męczyć się nosząc worek z butami.
Jestem uczniem tej szkoły i wcale nie cierpię z tego powodu, że muszę pod klasę chodzić w skarpetkach.Takie są warunki w naszej szkole, ale już niedługo będzie lepiej. To co wypisujecie to wierutne bzdury. Dajcie spokój pani Dyrektor, ona wiele robi dla nas i dla naszej szkoły.
Brak szatni to problem z którym szkoła boryka się od wielu lat, na szczęście budowa sali gimnastycznej pomoże w jego rozwiązaniu, gdyż powstanie miejsce na wyczekiwaną szatnię
Moje dziecko jest uczniem tej szkoły i nie widzę w tym żadnego problemu
Trochę szacunku dla Dyrekcji tej szkoły
Jeśli tej kobicie się nie podoba, to do innej szkoły niech przeniesie.