Dziś 19.02.2019 w biurze Armagedon. Dzieci godzinami czekają narzekają i nie wiadomo kiedy koniec. Od kilku godzin nie bardzo zmniejsza się kolejka. Brak krzeseł stolików. A na ścianie napis że zakazuje się wypełniania wniosków na ścianach i psrapetach urzędu. To w końcu gdzie?. Czy tak w dzisiejszych czasach wygląda standard obsługi klienta?
Informacja dla jednego z Gości. W URZĘDZIE MOŻNA ZAPŁACIĆ ZAGRANICZNĄ KARTĄ!! PROSZĘ NIE PISAĆ O RZECZACH O KTÓRYCH NIE MA SIĘ POJĘCIA LUB KTÓRE NIE ZOSTAŁY SPRAWDZONE OSOBIŚCIE!!
Pomimo natłoku klientów Panie z obsługi biura paszportowego starają się łagodzić nastroje i rekompensować czas stania w kolejce poprzez szybkie przyjęcie wniosku.
Biuro paszportowe powinno być czynne codziennie do godziny 18, raz w miesiącu w sobotę - to z pewnością rozwiązało by problemy z kolejkami.
Kolejki długie i warunki faktycznie słabe. Jednak obsługa przy wydawaniu paszportu rekompensuje to. Pozdrawiam
Nie spotkałem mieszkańca który by narzekał chyba, że z ul. Całej.
Jeśli rano jest pusto, A po południu kolejki to oznacza, że godziny otwarcia biura są źle zaplanowane. Należy dopasować się do potrzeb i oczekiwań petentów. Zmienić godziny obsługi na popołudniowe.
Ciekawe czy w urzędzie w Łodzi są też takie braki kadrowe i takie warunki ? czy może jednak jest tam przerost zatrudnienia ?
Osoby o "odpowiednich kwalifikacjach" heh dobre sobie.
Ludzie tak narzekają, a na konkursy ciekawe ile osób składa papiery, budżetówka to teraz raczej żadna opcja, roboty dużo, pensje małe, współczuję pracownikom z paszportów, co dzień się pewnie nasłuchają od ludzi, a przecież zakup mebli i ilość stanowisk nie zależy od nich, a od wojewody... dobrze że temat jest tutaj poruszony może szybciej coś w tej sprawie zrobią...
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!