metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
ares1 ~ares1 (Gość)08.02.2014 21:04

Zmienić władze miasta i zakazać budowy kolejnych kościołów :)))

510


maddox ~maddox (Gość)08.02.2014 21:23

Format tej ankiety jest po prostu żałosny. Pomijam już to, że jest w formacie *.docx. Ciężko było widzę przygotować dokument, który w miarę łatwo będzie wypełnić an przykład użyć tabelek do wypełnienia zamiast list wypunktowanych. O ankiecie interaktywnej to ja już nawet nie wspominam.

120


Piotrkowianin Piotrkowianinranga08.02.2014 21:26

"maddox" napisał(a):
Format tej ankiety jest po prostu żałosny. Pomijam już to, że jest w formacie *.docx. Ciężko było widzę przygotować dokument, który w miarę łatwo będzie wypełnić an przykład użyć tabelek do wypełnienia zamiast list wypunktowanych. O ankiecie interaktywnej to ja już nawet nie wspominam.

Zapomniałeś, że głównym informatykiem piotrkowskiego UM jest facet po teologii? Ale "Można lepiej, bo kocham Piotrków!"

130


mol molranga08.02.2014 22:47

"maddox" napisał(a):
Format tej ankiety jest po prostu żałosny.


Odwołać prezydenta ponieważ format ankiety był żałosny!

102


szczawik szczawikranga08.02.2014 22:50

a .pdf nie dalo sie zrobic, zeby wypelnic ladnie?

30


sklave sklaveranga08.02.2014 22:56

No i tradycyjnie:
Kto jest za tym by prezydentem miasta w następnej kadencji został obecny prezydent Chojniak łapka w górę. Kto jest za tym by poseł Domaracki został prezydentem Piotrkowa łapka w dół.
Głosowanie na stronie:
http://piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/artykul/radny-banaszek-zostanie-bez-mandatu,2156389,t,id.html#minus

76


maddox ~maddox (Gość)08.02.2014 23:01

"mol" napisał(a):
Odwołać prezydenta ponieważ format ankiety był żałosny!


Oczywiście możesz się śmiać przeinaczając sens mojej wypowiedzi, ale taki dokument świadczy o profesjonalizmie urzędników z urzędu których zwierzchnikiem, chcąc nie chcąc, jest prezydent miasta. Jak by to było CV to autor takiego dokumentu miał by szansę na zdobycie pracy graniczącą z zerem. Dokument jest strasznie sformatowany, napisany chyba po "polskawemu" bo na pewno nie w języku polskim, w zamkniętym formacie docx (czemu nie odf?) a przy każdej zmianie wszystko się rozjeżdża (raz lista wypunktowana, raz nie, spacje w środku słowa, wtf?).
Ja rozumiem, że przeciętny urzędnik nie wie jako obsługiwać poprawnie Word-a a już tym bardziej Writer-a, nie ma na tyle wyobraźni aby w pytaniach gdzie należy wpisać ocenę przewidzieć pole na tę ocenę (użyć tabelki) ale od czego jest w takim razie w urzędzie informatyk? Nie można zrobić ankiety online? Jest cała masa dostępnych kreatorów ankiet.
Przy takim podejściu, wykształceniu i zaangażowaniu urzędników to nawet najlepsza strategia nic nie da.

"Piotrkowianin" napisał(a):
Zapomniałeś, że głównym informatykiem piotrkowskiego UM jest facet po teologii?


W sumie nie wiedziałem o tym.

Komentarz był edytowany przez autora: 08.02.2014 23:08

100


mieszkaniec mieszkaniecranga08.02.2014 23:38

"maddox" napisał(a):
miem, że przeciętny urzędnik nie wie jako obsługiwać poprawnie Word-a a już tym b


bo tą ankietę robił przeciętny urzędnik właśnie. Lepsze to już młodziaki w gimnazjum czy liceum robią, a i niektóre w podstawówce teraz. Przecież można było to zrobić w formie .pdf do wypełnienia lub w formie ankiety w prostym .html z podstawowymi elementami .php, jak już nie zna się nic innego. Od biedy można było zapisać chociaż w formacie .doc, który to jest powszechniejszy niż .docx z którym to mają problemy starsze pakiety lub te otwarte (OpenOffice, LibreOffice, itp.). No ale co się dziwić jak osoby odpowiedzialne za takie dokumenty nie znają swoich powinności, a dokumenty w formie elektronicznej to dla nich skan papieru zapisany w .pdf lub .jpg. Mało tego osoby odpowiedzialne za kontakt z ludźmi w takiej formie nie znają języka polskiego (poniekąd urzędowego) i zasad ortografii. Ba nawet są tak leniwi, że nie potrafią zrobić w Wordzie automatycznej korekty dokumentu.
PS. Pierwsza wersja ankiety miała bardzo dużo błędów i literówek. W drugiej zostało to trochę poprawione, ale i tak są błędy. To co, do trzech razy sztuka, a potem, wywalamy z roboty za fuszerki? ;)
PS2. Ale co się dziwić jak ludzie w urzędzie to pociotki i ludzie z łapanki w najlepszym przypadku, bez jakiegokolwiek powiązania z danym stanowiskiem. Zupełnie tak jak malarz kominów i elektryk.

Komentarz był edytowany przez autora: 08.02.2014 23:47

90


?...? ~?...? (Gość)08.02.2014 23:44

"maddox" napisał(a):
Oczywiście możesz się śmiać przeinaczając sens mojej wypowiedzi, ale taki dokument świadczy o profesjonalizmie urzędników z urzędu których zwierzchnikiem, chcąc nie chcąc, jest prezydent miasta. Jak by to było CV to autor takiego dokumentu miał by szansę na zdobycie pracy graniczącą z zerem. Dokument jest strasznie sformatowany, napisany chyba po "polskawemu" bo na pewno nie w języku polskim, w zamkniętym formacie docx (czemu nie odf?) a przy każdej zmianie wszystko się rozjeżdża (raz lista wypunktowana, raz nie, spacje w środku słowa, wtf?).
Ja rozumiem, że przeciętny urzędnik nie wie jako obsługiwać poprawnie Word-a a już tym bardziej Writer-a, nie ma na tyle wyobraźni aby w pytaniach gdzie należy wpisać ocenę przewidzieć pole na tę ocenę (użyć tabelki) ale od czego jest w takim razie w urzędzie informatyk? Nie można zrobić ankiety online? Jest cała masa dostępnych kreatorów ankiet.
Przy takim podejściu, wykształceniu i zaangażowaniu urzędników to nawet najlepsza strategia nic nie da.

Przeciętny urzędnik stworzył to coś; kierownik tego urzędnika zatwierdził; przełożony tego urzędnika to zatwierdził... wracamy - kto zatrudnił tego przeciętnego urzędnika - obecny, czy poprzedni Prezydent??? Pytam, bo nie wiem???

60


xx ~xx (Gość)08.02.2014 23:51

mol masz rację. W pełni popieram. Żeby takie proste błędy robić.

50


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat