metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gość1 ~gość1 (Gość)27.01.2014 10:26

Akurat jeśli chodzi o obsługę petentów to w starostwie jest najlepsza ze wszystkich urzędów na terenie miasta. Wiem bo sprawdzałem. Ostatnio miałem przyjemność załatwiać sprawy we wszystkich po kolei i w starostwie działa to najlepiej. Tylko co niektórzy nie wiedzą, że mozna umówić się int lub tel na konkretna godzinę, no chyba że wolą marnować czas w kolejce.

20


Piotrkowianin Piotrkowianinranga27.01.2014 10:47

"Gas" napisał(a):
W naszej firmie (16 osób) w 2012 na iso wydaliśmy, jak obliczyłem, 69 tysięcy złotych. Ile w takim razie płaci starostwo lepiej nie wnikać!!! Ale "wypada" to mieć.

A po co tak właściwie to ISO? MZK miało w 2006 roku, a obecny prezes zrezygnował z certyfikatu, zapewne dla oszczędności. UM ma certyfikat ISO, ale nie przekłada się to w jakiś specjalny sposób na jakość obsługi petentów.

10


Gabi ~Gabi (Gość)27.01.2014 11:01

ISO to furtka do nadużyć, bo firma robiąca wdrożenie i audyt bierze tyle, ile się jej podoba i ile Starostwo jest w stanie zapłacić - nie ma sztywnego cennika. Eurorenoma przynajmniej pisze otwarcie ile za kartkę papieru w ramce trzeba zapłacić.

31


luzik ~luzik (Gość)27.01.2014 11:04

"heh" napisał(a):
jakbyś orientował się choć trochę co to jest ISO, nie zadawałbyś tak durnych pytań


Moje pytanie ma głęboki sens, bo co mnie obchodzi, którą ręką pani Krysia bierze do ręki segregator? Mam w nosie to, czy pani Krysia w trakcie przygotowania decyzji w sprawie Wapienników uśmiechała się oraz to, czy pan starosta był uśmiechnięty kiedy decyzję podpisywał. Jeśli ISO ma być tylko listkiem figowym, to znowu ktoś pomylił cele ze środkami i zmarnował publiczną kasę.
Mnie interesuje produkt finalny, a w tym wypadku decyzje wydawane przez starostę nie miały żadnej jakości.

32


Powiatówka ~Powiatówka (Gość)27.01.2014 15:21

A jakie nagrody dostali za to iso. ... :-)))) może niech sie pochwali pan Tamilla :-)))

42


lila ~lila (Gość)27.01.2014 18:38

ISO na pewno pomaga w organizacji. to co było wcześniej w tym starostwie, a co jest teraz to dzień do nocy. byłam tam 4 lata temu i w tamtym roku zarejestrować auto i byłam pozytywnie zszokowana.

20


kasa ~kasa (Gość)27.01.2014 18:52

popieram, w każdym urzędzie powinno coś takiego być przynamniej dbano by o uprzejmość w obsłudze klientów , tak jak jest to u mnie w banku. i nie kosztuje to tak wiele jak tu się pisze- u nas certyfikacja z audytami przez 3 lata ok 15 tyś. a porządkuje firmę jak się patrzy

10


klaser ~klaser (Gość)27.01.2014 19:12

Starostwo staje się coraz lepsze i to dobrze i nieważne co piszą tu malkontenci. Im nikt nie dogodzi

22


żaba ~żaba (Gość)27.01.2014 19:43

starosta zadowolony bo go chwalą, ale jak się należy to czemu nie :)

21


Nowy ~Nowy (Gość)27.01.2014 20:52

To niech starostwo poda tu kwotę w złotówkach, jak tak chce być chwalone - ile zapłacili, żeby móc się uśmiechać do interesantów!

10


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat