Tak sobie myślę, że gdyby choć połowę obecnej dotacji (podobno 6,5 miliona zł) otrzymaliby przewoźnicy prywatni, to podejrzewam że minibusy byłyby jak z pod "igły" a ceny biletów znacząco by spadły. Prawdopodobnie nie pozwolili by sobie na stanowisko prezesa i radę nadzorczą. Wystarczyłby im główny koordynator z niewielkim zapleczem techniczno-ekonomicznym.
Czy ktoś policzył ile miesięcznie trzeba sprzedać biletów na poczet poborów tylko prezesa i rady nadzorczej???
Jak zaczną wozić 40% tego co teraz to potrzebna będzie argumentacja czy w ogóle MZK jest potrzebne.
Ciekawe są dane o dotacji, to znaczy, że miasto dopłaca 750 000 zł miesięcznie? Około 25 000 zł dziennie!!! Wliczając święta i niedziele. TRAGEDIA! BEZ SENSU! KOMPROMITACJA! A liczba mieszkańców spada, większość dojeżdża spod miasta, czy spółka myślała nad dochodami? Dlaczego nie zaatakuje kierunku na Sulejów? Interes znajomym boicie się popsuć!
... 4 382 litry ON licząc po 5,77 zł na dzień, tyle jest warta dotacja z miasta ... Czy Wy aby na pewno z paliwem macie problem? Najpierw pensja dyrekcji -50% a później podwyżka biletów. Skoro wozicie tylko emerytów to może jesteście zbędni?
Najpierw likwidacja darmowych przejazdów rodzinnych a później podwyżka biletów. Najpierw wyjście z nową ofertą ... można tak mnożyć.
no coz w piotrkowie nie ma pomysłu na tarsnport publiczny tak jak i na wiele innych rzeczy.
Rozumiem, że preferujesz spacer w autobusie? Słuszna koncepcja - nie pada na głowę, nie wieje, czasem usiąść nawet można i taniej wychodzi niż spacerowanie po chodniku.
A w 100-tysięcznej Legnicy: http://portal.legnica.eu/strona-112-Miejskie_Przedsiebiorstwo_Komunikacyjne+Miejskie_Przedsiebiorstwo_Komunikacyjne.html
Opóźnienie to jeszcze nic. Dzięki wydzieleniu parkingu z części zatoki autobusowej (na przystanku po stronie PKP) dostanie się do autobusu w godzinach szczytu graniczy z cudem. Trzeba biegać między rzędami autobusów i busów , co nie jest ani bezpieczne ani wygodne :/
Nie da rady, bo by kolega prezydenta (ten od transportu owiec) poszedł z torbami, a na to przecież prezydent nigdy nie pozwoli. W końcu to klub "razem dla siebie".
MZK w Piotrkowie wiele brakuje do sprawnego przewoźnika:
brak konkurencyjności wobec przewoźników prywatnych (
-dlaczego MZK w Piotrkowie nie podejmuje działań w kierunku komunikacji podmiejskiej (Sulejów, Grabica, Koło, Witów, Zalesice)
-dlaczego częstotliwość kursów jest tak niewielka ( w niedziele autobusy rozpoczynają w większości przypadków kurs o 7 rano)
-brak biletów dobowych
-brak dodatkowej opłaty za sprzedaż biletu w autobusie( biletu a nie wydruku jak w autobusach PKS. Strasznie irytujące jest jak 80% mieszkanców nie potrafi wyzbyc się kupowania biletów u kierowców a w kiosku jak to bywa w innych "cywilizowanych " miastach.
-świadomość tego, ze autobusy w 90% kursów przyjeżdzają z 3-4 minutowym przyśpieszeniem
-poniekąd miasto "akademickie" jakim jest Piotrków i miasto które chce aspirować do postępu w rozwoju związanym z kulturą , i życiem towarzyskim wieczorno-nocnym w klubach, pubach itd nie posiada komunikacji nocnej ( wystarczy w weekend z pt/sb i sb/nd)
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!