metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
MiniBuss ~MiniBuss (Gość)23.01.2012 21:55

Tak sobie myślę, że gdyby choć połowę obecnej dotacji (podobno 6,5 miliona zł) otrzymaliby przewoźnicy prywatni, to podejrzewam że minibusy byłyby jak z pod "igły" a ceny biletów znacząco by spadły. Prawdopodobnie nie pozwolili by sobie na stanowisko prezesa i radę nadzorczą. Wystarczyłby im główny koordynator z niewielkim zapleczem techniczno-ekonomicznym.
Czy ktoś policzył ile miesięcznie trzeba sprzedać biletów na poczet poborów tylko prezesa i rady nadzorczej???

00


lukch ~lukch (Gość)24.01.2012 03:40

Jak zaczną wozić 40% tego co teraz to potrzebna będzie argumentacja czy w ogóle MZK jest potrzebne.

00


lukch ~lukch (Gość)24.01.2012 03:46

Ciekawe są dane o dotacji, to znaczy, że miasto dopłaca 750 000 zł miesięcznie? Około 25 000 zł dziennie!!! Wliczając święta i niedziele. TRAGEDIA! BEZ SENSU! KOMPROMITACJA! A liczba mieszkańców spada, większość dojeżdża spod miasta, czy spółka myślała nad dochodami? Dlaczego nie zaatakuje kierunku na Sulejów? Interes znajomym boicie się popsuć!

00


lukch ~lukch (Gość)24.01.2012 04:43

... 4 382 litry ON licząc po 5,77 zł na dzień, tyle jest warta dotacja z miasta ... Czy Wy aby na pewno z paliwem macie problem? Najpierw pensja dyrekcji -50% a później podwyżka biletów. Skoro wozicie tylko emerytów to może jesteście zbędni?

00


lukch ~lukch (Gość)24.01.2012 04:44

Najpierw likwidacja darmowych przejazdów rodzinnych a później podwyżka biletów. Najpierw wyjście z nową ofertą ... można tak mnożyć.

00


zet ~zet (Gość)24.01.2012 09:26

no coz w piotrkowie nie ma pomysłu na tarsnport publiczny tak jak i na wiele innych rzeczy.

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga24.01.2012 09:29

"H2O" napisał(a):
I jeszcze ja, bo nade wszystko przedkładam przyjemność spacerowania Bulwarem Wielu Kultur.

Rozumiem, że preferujesz spacer w autobusie? Słuszna koncepcja - nie pada na głowę, nie wieje, czasem usiąść nawet można i taniej wychodzi niż spacerowanie po chodniku.
A w 100-tysięcznej Legnicy: http://portal.legnica.eu/strona-112-Miejskie_Przedsiebiorstwo_Komunikacyjne+Miejskie_Przedsiebiorstwo_Komunikacyjne.html

Cytuję:
Od 1 czerwca br. pasażerowie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Legnicy będą mogli za pomocą telefonu komórkowego (bez dodatkowych aplikacji i bez prowizji) kupować bilety jednoprzejazdowe na wszystkie linie oraz bilet całodzienny. To nowoczesne, bezgotówkowe i wygodne rozwiązanie jest możliwe dzięki współpracy miejskiego przewoźnika z poznańską firmą CallPay Sp. z o.o. Jest ona usługodawcą i właścicielem Systemu CallPay, a swe doświadczenia ze współpracy z innymi miastami prezentowała w marcu na posiedzeniu Kolegium Prezydenta Legnicy.
Zakup biletów odbywa się za pomocą zwykłych połączeń z każdego telefonu komórkowego. Bilet trzeba kupić natychmiast po wejściu do autobusu.
Bilet jednoprzejazdowy - zakup odbywa się poprzez wykonanie standardowego połączenia na numer 76 74 54 1xx. W miejsce ostatnich cyfr należy podać numer linii autobusowej, a podczas krótkiego połączenia wybrać tonowo rodzaj przysługującej ulgi.
Bilet całodzienny - zakup odbywa się poprzez wykonanie połączenia na numer 76 74 54 140, podczas którego podaje się tylko rodzaj przysługującej ulgi.
W przypadku kontroli należy wykonać bezpłatne połączenie na numer, który poda kontrolujący. System, przesyłając SMS, potwierdzi zakup biletu.
Szczególowe informacje o systemie i sposobie z niego korzystania - w załącznikach na stronie www.legnica.eu.
Zapraszamy też na krótki film pokazujący łatwy sposób zakupu biletu autobusowego za pomocą telefonu komórkowego:
http://www.youtube.com/user/callpay#p/u/1/QvkmQYh0vWo[/cytat]

00


xyz ~xyz (Gość)24.01.2012 10:43

"Piotrkowianin" napisał(a):
3. Nie bez wpływu na ilość pasażerów było zwężenie ul. Słowackiego, w wyniku czego autobusy MZK stoją w korkach przed zamkniętym przejazdem kolejowym, co powooduje opóźnienia.


Opóźnienie to jeszcze nic. Dzięki wydzieleniu parkingu z części zatoki autobusowej (na przystanku po stronie PKP) dostanie się do autobusu w godzinach szczytu graniczy z cudem. Trzeba biegać między rzędami autobusów i busów , co nie jest ani bezpieczne ani wygodne :/

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga24.01.2012 10:59

"anty-MZK" napisał(a):
Może by tak prywatyzacja spółeczki a miasto niech wreszcie weźmie na siebie obowiązek zorganizowania komunikacji miejskiej?

Nie da rady, bo by kolega prezydenta (ten od transportu owiec) poszedł z torbami, a na to przecież prezydent nigdy nie pozwoli. W końcu to klub "razem dla siebie".

Komentarz był edytowany przez autora: 24.01.2012 11:29

00


hjh ~hjh (Gość)24.01.2012 20:50

MZK w Piotrkowie wiele brakuje do sprawnego przewoźnika:
brak konkurencyjności wobec przewoźników prywatnych (
-dlaczego MZK w Piotrkowie nie podejmuje działań w kierunku komunikacji podmiejskiej (Sulejów, Grabica, Koło, Witów, Zalesice)
-dlaczego częstotliwość kursów jest tak niewielka ( w niedziele autobusy rozpoczynają w większości przypadków kurs o 7 rano)
-brak biletów dobowych
-brak dodatkowej opłaty za sprzedaż biletu w autobusie( biletu a nie wydruku jak w autobusach PKS. Strasznie irytujące jest jak 80% mieszkanców nie potrafi wyzbyc się kupowania biletów u kierowców a w kiosku jak to bywa w innych "cywilizowanych " miastach.
-świadomość tego, ze autobusy w 90% kursów przyjeżdzają z 3-4 minutowym przyśpieszeniem
-poniekąd miasto "akademickie" jakim jest Piotrków i miasto które chce aspirować do postępu w rozwoju związanym z kulturą , i życiem towarzyskim wieczorno-nocnym w klubach, pubach itd nie posiada komunikacji nocnej ( wystarczy w weekend z pt/sb i sb/nd)

00


Nowy komentarz

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat