Jeśli projekt i wykonawstwo jest do bani to trzeba coś z tym zrobić A nie zwala winę na ciężarówki. jak projektują jakieś beznadziejne wyspy to tak będzie
Jak wam tiry przeszkadzają to wróćmy do czasów wozów i koni. A paczek nie zamawiajcie przez internet tylko listonosz rowerem niech wozi i osobówki odstawcie będzie czystrze powietrze nie będzie pośpiechu i wypadków a i drogi będą lepsze bo się nie rozjeżdża.
Ludzie, to nie jest wina kierowców tirów, to jest wina projektantów i firmy która wykonuje.
Jeżeli rondo się psuje, a na drogach powstają koleiny to nie jest wina aut tylko wykonania jej, tak było będzie i pozostanie do póki pieniądze nie będą w właściwy sposób wykorzystywane. Podłoże drogi powinno być porządnie utwardzone, nawet piach z suchym cementem i na to asfalt, na rondach kostki nie powinno być, No ta kostka jest bez sensu krótko mówiąc
Prawdopodobnie winę za taki stan ronda ponosi wykonawca, czyli jak się domyślamm firma peuk(wykonawca większości inwestycji drogowych w Piotrkowie Tryb.). czy w czasie budowy ronda inwestor,czyli miasto sprawdził skład matrriału na podbudowę. Jak pokazuje życie wielu wykonawców dróg na podbudowę daje materiał zawierający bardzo duże ilości kredy. Materiał kruch, ale za to tani. podobna sytuacja istnieje na rondzie sulejowskim. Co do projektantów drogi, to waruni jakie musi spełniać droga podaje inwestor, czyli miasto.Kochani mieszkańcy miasta, pretensje do siebie, jak wybraliście tak macie.
Zastanawiałem się o jakie rondo chodzi. To rondo jest skrzyżowaniem ulic Wolborskiej oraz Wyzwolenia i Rzemieślniczej. Natomiast ulica Wierzejska odchodzi od ulicy Wyzwolenia i nie ma bezpośredniego wlotu na powyższe rondo.
Lużno kostkę ułożyli to wylatuje.Żadnej winy nie ma w tym ciężarówek.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!