metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
zet ~zet (Gość)01.03.2012 17:37

"Piotrkowianin" napisał(a):
a chyba nawet jest mniejszy.

jest mniejszy bo złomy przewaznie przez cala zime stoja pod blokami, dopiero jak temperatura pozwala to wypełzaja na ulice.

"Tartu" napisał(a):
Ale auta więcej palą i tym samym powstaje więcej spalin.

ile wiecej spala twoja auto zimowa pora?? moje około 1l do 1,5l/100km.

"Tartu" napisał(a):
zużycie paliwa może wzrosnąć od 50 do 100 proc.

skad masz takie chore obliczenia?? jezscze w zyciu nie słyszałem zeby komus zimowa porą spalanie wzrosło o 50-100%

00


Tartu Tarturanga01.03.2012 19:06


"zet" napisał(a):
skad masz takie chore obliczenia?? jezscze w zyciu nie słyszałem zeby komus zimowa porą spalanie wzrosło o 50-100%


http://www.autocentrum.pl/awc/dzienniki-pokladowe/tata-indica/zima-temperatura-silnika-technika-jazdy-a-wysokosc-spalania-10511/
http://www.motofakty.pl/artykul/zima_pala_wiecej.html

00


Tartu Tarturanga01.03.2012 19:11

"zet" napisał(a):
ile wiecej spala twoja auto zimowa pora?? moje około 1l do 1,5l/100km.


8 - latem , teraz w mrozy i po opadach śniegu ok 13-15, a na tą chwilę 10-11 - oczywiście po mieście ( benzyny 98 )
Ale głównymi "trucicielami" są samochody z silnikiem diesla.

Komentarz był edytowany przez autora: 01.03.2012 19:12

00


zet ~zet (Gość)01.03.2012 20:14

"Tartu" napisał(a):
teraz w mrozy i po opadach śniegu ok 13-15

masakrycznie duzo :D proponuje diagnostyke zrobic.
druga uwaga to zdanie z jednego z wklejonych artykułów:

Cytuję:
4-ty błąd niskie obroty to niska temperatura silnika.


im wyzsze obroty tym szybszy obieg płynu wymuszony przez pompe wody, płyn ma mniej czasu na ogrzanie i szybciej oddaje ciepło wiec silnik jest niedogrzeany. na poparcie mojego zdania zapytam: dlaczego auta grzeja sie w korkach skoro według teorii pana piszacego artykuł powinno byc zupełnie odwrotnie???? wolne obroty szybciej nagrzewaja silnik.

Cytuję:
błąd: jazda na niskich obrotach silnika, niby dobrze bo nie ma tylu uślizgów kół, ale auto nie ma tej mocy co np. przy 3-4tys. obrotów. Każde depnięcie w pedał gazu przy niskich obrotach w śniegu powoduje, że silnik nie przepala całości zwiększonej dawki paliwa i nie mając mocy nawet za bardzo nie przyspiesza. Jazda z optymalną ilością obrotów i zarazem mocą da nam mniejsze zużycie paliwa.

bo jezdzic trzeba z głowa a nie 20km/h na 3 biegu albo wyzszym:)

Komentarz był edytowany przez autora: 01.03.2012 20:16

00


Tartu Tarturanga01.03.2012 20:25

"zet" napisał(a):
masakrycznie duzo :D


Robiłem min sonde - wszystko ok - ale wszyscy znajomi mieli podobnie w te mrozy i po opadach śniegu - nie najmniejsza pojemność swoje robi w mieście.

"zet" napisał(a):
20km/h na 3 biegu albo wyzszym:)


Raczej się nie da - auto szarpie.
A co do grzania w korkach - może coś nie tak z termostatem - bo mi się nie grzeje.

Komentarz był edytowany przez autora: 01.03.2012 20:29

00


zastanów sie ~zastanów sie (Gość)02.03.2012 00:20

to wszystko to biadolenie żeby ludzie dawali zarobic komu trzeba , w piotrkowie nie ma kominów tyle co w bełchatowie , tylko pewne organy chc a zarobić co mają swoje firmy !!!!!!!!!!!!!!!

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat