Pewnie nie chcą kupować waszych świnek dlatego, że są zbyt bardzo nafaszerowane antybiotykami w karczek.
Mamy wolny rynek. Każdy może sprzedać komu zechce, a każdy może kupić jak mu odpowiada cena.
Ja jak kupuję to jak mi odpowiada cena to kupuję. To samo jak sprzedaję: ja mówię 100 zł za przedmiot, przychodzi klient mówi 80 zł. Mi nie pasuje cena to nie sprzedaję.
Wiecznie tylko trzeba dopłącać. Mi jakoś nikt nie dopłaca do sprzedaży a też chciałbym. Mafia rolnicza.
Sam jestem rolnikiem ale takich rzeczy nie popieram.
Warto przeczytać ???
https://www.facebook.com/1603348113249747/posts/3086587741592436/
W Polsce normy antybiotyków nie istnieją...tak samo jak zasady uboju.
Ps. Jak ktoś z was podczas przygotowania wieprzowiny czuje smród potu itp tzn że miał świnkę która ominęła kastracja. Potem hormony u takiej świni sprawiają że mięso jest nie do zjedzenia. Tak czy siak rolnik zaoszczędzi na kastracji
Ciekawe czy ludzie wiedzą jaka jest teraz przebitka i dlaczego mimo że rolnik ma mało w sklepie płacą dużo ale sami bogaci to co tam się będą przejmować
Jak się stawia na sztukę,a nie na jakość to za co mają przetwórnie płacić wysokie stawki, za brak mięsa w mięsie
Jeżeli ciągle dokładają producenci trzody chlewnej to po co dalej w to brną i robia projekty chlewni i chcą budować dalej ??? Bo wiedzą że znowu wrócą dobre czasy i będzie zostawać po 250zl na sztuce i przy obsadzie jak ktoś trzyma 3tys świń i chociaż uda mu się sprzedać jedna partie w takiej cenie NP 1000szt x 250zl zarabia w ciągu 3 mies 250tys zł...
DO:~goć_tom (Gość). Napisałeś: "to niech nie sprzedają po 3,70
kto każe im po tyle sprzedawać ?
Jak mi klient chce dać za mało za mój towar to go po prostu nie sprzedaję.