metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
broda ~broda (Gość)17.03.2016 11:53

Gdyby numer zero był zawsze odbierany, nie czekało by się 45 minut. A dlaczego oddział łódzki podaje nieaktualne numery (usłyszymy w słuchawce "nie ma takiego numeru" ) do Piotrkowa - tego pan Masiarek nie wyjaśnił.

50


luk ~luk (Gość)17.03.2016 20:09

Ten caly ZELT tkwi jeszcze w glebokiej komunie. Do niedawna po godz. 15 dodzwonic sie na nr alarmowe bez szans. Placi sie duze pieniadze za podstawowa usluge a obsluga...

41


Mi-hau ~Mi-hau (Gość)17.03.2016 21:40

Dzwoniłem tam kilka razy. Mimo, iż połączenia wykonywałem z ul. Zalesickiej to za każdym razem po kilku sekundach ktoś odbierał. Zgłoszenia awarii przyjęte i rozwiązane. Nie widzę problemu. Temat do zamknięcia. P.S. Nie jestem pracownikiem PGE, ZELT, itp. Nie pracuje tam nikt z mojej rodziny, znajomych...

13


podsumowanie ~podsumowanie (Gość)18.03.2016 09:45

Widać ktoś zaspał.

10


opornik ~opornik (Gość)18.03.2016 11:52

Jesli nr 991 nie odpowiada, dzwonimy na policje lub straz? Ciekawe. A jesli policja i straz nie odpowiada, pytam, gdzie? Moze do kurii...

10


MotU ~MotU (Gość)17.03.2016 11:52

"Jeśli jest to zagrożenie życia, to trzeba nacisnąć zero, jeśli inna sytuacja, to inny odpowiedni numer. Numer zero odbierany jest bezpośrednio."
G***o prawda. Sam nieraz dzwoniłem pod 911. Kiedyś bezskutecznie oczekując na połączenie, zrezygnowany wybrałem 0. Czekałem kilkanaście minut, nikt nie odebrał..

40


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat