metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
zet ~zet (Gość)24.10.2011 13:56

czy w tym miescie bedzie cokolwiek kiedykolwiek zrobione z mysla o mieszkancach a nie tylko po mysli inteligentnych ianczej darmozjadów-urzedników??

00


Tytus ~Tytus (Gość)24.10.2011 08:58

Przecież są plany budowy przejścia podziemnego dla pasażerów. Oczywiście na Piotrków nie ma pieniędzy, a w Łodzi wydaje się miliardy złotych na budowę nowego dworca Fabryczna i tunelu pod centrum Łodzi, łączącego Dworzec Fabryczny i Kaliski.
Jak zawsze na powiatowy Piotrków nie ma pieniędzy, a na Łódź zawsze się znajdą.
Głupiego przejścia podziemnego nie są w stanie zrobić, SKANDAL !!!
Ciekawe gdzie są władze Piotrkowa i czy w ogóle naciskały na kolej w tej sprawie??? Pewnie nic nie zrobiły ...

00


dziadekklozetowy ~dziadekklozetowy (Gość)24.10.2011 09:17

spusc z tonu tytusie do kogo ta mowa nasze wladze a wlasciwie wladca wozi dupe nowiusienkim lwem za 100ke i gleboko w przedziale ma podroznych pkp

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga24.10.2011 11:04

"dziadekklozetowy" napisał(a):
spusc z tonu tytusie do kogo ta mowa nasze wladze a wlasciwie wladca wozi dupe nowiusienkim lwem za 100ke i gleboko w przedziale ma podroznych pkp

Racja. http://img585.imageshack.us/img585/8957/baner20111018.jpg

00


antykładek ~antykładek (Gość)24.10.2011 11:09

Nie wiadomo, czy się śmiać, czy płakać jeśli się zważy co następuje: Po peronie 2 można spacerować w te i we w te, także do samej ul. Słowackiego. Po chodniku na przejeździe kolejowym, kiedy jest otwarty, również. Nie wolno tylko legalnie zrobić 1 kroka z peronu na chodnik wzdłuż ul. Słowackiego, albo odwrotnie, bo nawet tabliczka straszy napisem: "przejście zabronione", a większość podróżnych tak robi. A może zamiast po kładce, albo byle gdzie przez tory należy umożliwić przechodzenie z peronu 1 na peron 2 po prostu po chodniku wzdłuż ulicy, oczywiście jeśli przejazd jest otwarty i puścić w trąbę tą przeklętą kładkę? Co byłoby w tym niebezpiecznego? Czy rzeczywiście o takich sprawach decydują jacyś zdrowi inaczej? Są to po prostu kpiny z pasażerów i nie wierzę, że ci, którzy wymyślili ten idiotyzm sami wspinają się na durną kładkę, żeby za chwilę z niej zejść parę kroków dalej, podobnie, jak nie wierzę, że zarządzający ruchem drogowym ustawiający na prostej drodze diabli wiedzą po co ograniczenie np. do 40 km/h, sam się do tego stosuje. Ale my uwielbiamy zabawę w ciuciubabkę. Nie może być normalnie. (Czy rzeczywiście nie może?...)

00


Piotr Piotrranga24.10.2011 11:22

"Tytus" napisał(a):
a w Łodzi wydaje się miliardy złotych na budowę nowego dworca Fabryczna i tunelu pod centrum Łodzi, łączącego Dworzec Fabryczny i Kaliski.


Te dwa miliardy to na sam dworzec. Tunele będą za odrębną kasę.
Wracając do meritum mamy ciekawą sytuację bo na stacji po prostu brak dojścia na peron 2. Wystarczy, że miasto zacznie kompleksowy remont kładki. Wówczas należy wystosować zapytanie do UTK ( Urząd Transportu Kolejowego) jak podróżni mają się dostać na peron 2. I to na dworcu zaliczonym do kategorii "B" wg "Dworca Polskiego" SA.
Za komuny był płot między torami i furtka otwierana przez kolejarza. W XXI w można by oczekiwać, że można zrobić furtkę zdalnie otwieraną z pilota lub przycisku na biurku ALE: budynek - PKP SA oddział dworce kolejowe albo "Dworzec Polski"SA (nie wiem czy powołanie tej kolejnej PKP-owskiej spółki doszło do skutku czy nie).
Torowisko PKP PLK
Zasilanie PKP Energetyka, a pilotem to pewnie musiałaby się zająć PKP tele -cośtam. NIEDASIĘ!!!
A prawda jest taka, że mamy przykład biurokratycznej poprawy papierowego bezpieczeństwa podróżnych realizowane poprzez rzeczywiste pogorszenie bezpieczeństwa tychże podróżnych ale i samych kolejarzy.
Tak naprawdę to problem dla naszych nowo wybranych posłów oraz a jakże dla naszych radnych w Sejmiku Wojewódzkim może pan były kandydat na Prezydenta Miasta się uaktywni??. A to dlatego, że to wymysł PKP PLK Zakład Lini Kolejowych w Łodzi. iz.lodz@plk-sa.pl

00


podróżny ~podróżny (Gość)24.10.2011 15:23

A co z wiatą na peronie 2 i 3? Ludzie stoją pod gołym niebem w deszczu i śniegu żeby się nie spóźnić. A pociągi zimą się opóźniają. Każdy podróżny musi wdrapać się na nią z bagażem i zejść po tych schodach tocząc po stopniach torby na kółkach. Mieliśmy z naszego okręgu ministra Grabarczyka od spraw PKP i autostrad ale nic w porównaniu z śp. Gosiewskim nie zrobił. Ciekawe czy nowi posłowie coś pomogą i nowi radni oraz prezio który wozi d...pę nowiutkim samochodem który kupiono dla niego zaraz po wyborach.

00


Piotrkowianin Piotrkowianinranga24.10.2011 15:48

"podrozny" napisał(a):
A co z wiatą na peronie 2 i 3?

To na piotrkowskim dworcu jest peron 3.? Wczoraj jeszcze nie było. Szybko go zrobili. ;)

00


podróżny ~podróżny (Gość)24.10.2011 17:02

"Piotrkowianin" napisał(a):
To na piotrkowskim dworcu jest peron 3.? Wczoraj jeszcze nie było. Szybko go zrobili. ;)


Dobrze wiesz że miałem na myśli tor 2 i 3. Poprawiam: Wiata pomiędzy torami 2 i 3.

00


rozsądek ~rozsądek (Gość)24.10.2011 19:03

lepiej niech nie wraca to przejście jak mają tak to zrobić jak budynek dworca... ani jednej prostej lini czy narożnika!! amatorszczyzna!!

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat