metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
gof ~gof (Gość)20.07.2024 10:48

Popieram. Koniec z drogimi, niewygodnymi busami. Przywróćcie bezpieczny, przystosowany do potrzeb wszystkich mieszkańców transport publiczny.

160


gość PT ~gość PT (Gość)21.07.2024 00:19

Pytanie czy będzie wystarczająca frekwencja. Jeśli będzie podobna do tej na kursach uruchamianych przez Urząd Marszałkowski to to może być krucho - dopłacimy wszyscy.
Co do braku kursów w niedziele to sprawa uważam jest prosta. Ktoś wydaje pozwolenie na uruchomienie linii i stawia warunek : w soboty jest 75% kursów z dnia roboczego a w niedzielę 50%.. Chcesz świadczyć usługę przewozu to na takich właśnie warunkach, a nie spijać śmietankę, Może w niedzielę bilet powinien być droższy ale dostępność powinna być.

30


komunista ~komunista (Gość)21.07.2024 20:43

teraz to nawet do WORD'u nie można dojechać MZKą

50


Serp ~Serp (Gość)21.07.2024 15:05

Jeśli nic nie ma w tym mieście dla mieszkańców to może darmowa linia MZK basenów nie ma dla mieszkańców kąpieliska z prawdziwego zdarzenia brak basen który powstanie na zwirkach to przypomina basen koło domu nie dla dorosłego człowieka wygląda jak basen strażacki na zawodach osp

31


xgośćx ~xgośćx (Gość)20.07.2024 12:23

Nie zapominajcie o tasie Piotrków - Wolbórz - Tomaszów. Wolbórz to tragicznie wykluczona komunikacyjnie mieścina, do której i z której w niedzielę nie ma żadnego transportu publicznego. Brak tu też bezpośredniej komunikacji z wieloma innymi miastami, chociażby z Łodzią, do której trzeba jechać okrężnymi trasami przez Tomaszów czy Piotrków.

130


Piotrkowianin Piotrkowianinranga20.07.2024 17:28

Cytuję:
Przez lata mieszkańcy regionu korzystali z komunikacji miejskiej, aby dojechać z Piotrkowa do Bełchatowa (linia 22), czy z Piotrkowa do Sulejowa (linie 17 i 14).


Gwoli ścisłości do reformy układu linii komunikacji miejskiej do Sulejowa jeździły aż 3 linie: 17 (z ul. Nowowiejskiej), 20 (z lotniska) i 21 (z FMG "Pioma"). Po reformie 2 pierwsze zniknęły, a linia 21 zmieniła numer na 14, natomiast kursująca do Bełchatowa linia 22 zmieniła numer na 13. Po kilku latach obsługę tej linii przejął MZK Bełchatów, który nadał jej numer 22.

100


go?ć_gosc ~go?ć_gosc (Gość)21.07.2024 12:38

Dziś komunikacja publiczna powinna być opodatkowana i utrzymywana z podatków jak policja straz czy służba zdrowia to by to miało sens bo pieniądze by wpływały z podatku

17


romek ~romek (Gość)20.07.2024 23:40

Mamy XXI wiek a decydenci chcą wróci do kolejki wąskotorowej czy autobusów _ to wszystko to już przeżytek.. Czy nie lepiej pomyśleć o tanich liniach lotniczych. To tylko Warszawa, Kraków, Radom oraz inne miasta zasługują na nowoczesną i szybką komunikację?

28


go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)21.07.2024 08:47

Nie wiem czy mam rację ale był kiedyś taki zwyczaj że były trasy gdzie autobusy jeździły okólnie miały określoną częstotliwość na przykład co 30 minut i jakoś to funkcjonowało teraz trasa od do może by wrócić do takich zwyczajów gdzie autobus objeżdża całe miasto a nie ludzie idą do autobusu tyle ile nim jadą

31


go?ć_jan ~go?ć_jan (Gość)21.07.2024 05:26

Prawda jest taka że władze samorządowe z Bełchatowa nie są zainteresowane uruchomieniem połączenia autobusowego do Piotrkowa Trybunalskiego chodzi tu głównie o to aby młodzież nie uciekała do szkół do Piotrkowa Trybunalskiego.

60


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat