chrum chrum,kłiiiiiiiiiiiii.
Nie musisz się przedstawiać, i tak wiem kim jesteś.
I jeszcze jedno, trzoda chlewna jest pożyteczna. A świnia to świnia. Zapamiętaj, może kiedyś zrozumiesz.
Niestety prawda takiego stanu rzeczy ma co najmniej trzy oblicza.
1. Właściciel firmy nie chce jeździć po nierentownej trasie - to jak najbardziej zrozumiałe.
2. Mieszkańcy korzystając z busów nie żądają od kierowcy wydania biletu (paragonu) przez co należność za ten przejazd nie jest nabijana na kasę fiskalną. Przez takie działanie okradając sami siebie (nie są odprowadzane należne podatki, właściciel nic nie wie o tych pieniądzach zatem myśli że bus jeździ pusty).
3. Kilkanaście lat temu "pierdzistołki" zasiadający we władzach niemalże każdego szczebla dopuścili do rozwalenia zorganizowanej komunikacji zbiorowej w postaci MZK (miasto) i PKS gmina, województwo, kraj. Kumple musieli zarobić kasę na busach, a społeczeństwo, no cóż nigdy się nie liczyło.
Jeżeli jestem w błędzie to mi wytłumaczcie.Ja wiem że każdy chce jeżdzić tylko na rentownych trasach. Może błąd tkwi w sposobie wydawania pozwoleń na trasy. Sugerował bym decydentom aby zezwolenia wydawali w pakietach np. bierzesz obsługe trzech tras - dwie rentowne +jedną mniej rentowną. Wtedy i wilk syty i owca cała.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!