metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
antonio ~antonio (Gość)18.02.2013 18:26

Ja tylko się pytam, Rynek wyremontowano, tylko dlaczego nie podłączono do sieci centralnego ogrzewania. Znowu będą rozkopy i smród z kominów?

00


ares1 ~ares1 (Gość)18.02.2013 18:29

"martens" napisał(a):
jeśli branie co miesiąc 18 tyś. za nic nierobienie nazywasz biedowaniem,to ja też chce tak biedować.


Raczej odniosłem sie do tego :
Do tej pory wszyscy atakują prezydenta,

00


Jan Dziemdziora - radny ~Jan Dziemdziora - radny (Gość)18.02.2013 19:20

"pytacz" napisał(a):
pytaczranga
7 godzin temu, 12:15
Panie Janie


Jeżeli Pan uzna za stosowne przesłać swój adres mailowy na mój - dziem.janek@interia.pl to prześlę moje wystąpienia i odpowiedzi na nie - pozdrawiam - Dziem...

00


Jan Dziemdziora - radny ~Jan Dziemdziora - radny (Gość)18.02.2013 14:38

"pytacz" napisał(a):
pytaczranga
2 godziny temu, 12:15
Panie Janie, nauczony doświadczeniem innych ulic teraz Pan zamartwia się ulicą Starowarszawską?


Nie zamartwiam się, tylko na tle rozmów z mieszkańcami powstały u mnie wątpliwości i dlatego postawiłem problem - patrz przedostatnie zdanie interpelacji, którą przywołuję poniżej:
Interpelacja Radnego
Sesja Rady Miasta Nr z dnia 12.02.2013 r.
Zgłoszona przez : Jana Dziemdziorę
Tytuł interpelacji : drugi etap projektu „Trakt Wielu Kultur”
Treść interpelacji :
Ze strony internetowej miasta dowiedziałem się, że zostały podjęte działania zmierzające do realizacji drugiego etapu projektu „Trakt Wielu Kultur”. Jego realizacja będzie kosztować 23 miliony złotych. Projekt obejmuje między innymi przebudowę ulicy Starowarszawskiej, polegającą na wymianie kanalizacji sanitarnej z przyłączami, wymianę sieci wodociągowej z przyłączami oraz przebudowę mostu na rzece Strawie. Ponadto zostanie wybudowane / w tym miejscu zwracam uwagę/oświetlenie uliczne, ułożona zostanie nowa nawierzchnia oraz wymienione chodniki.
Nie tylko mój niepokój wywołuje to, że przy tej ulicy nie zakończyły się wyburzenia kamienic, a w miejscach wyburzonych nie ma inwestorów i nie wiadomo co tam zostanie i kiedy wybudowane, gdzie będą bramy i wjazdy do tych bram. W tym stanie rzeczy nie wiadomo również gdzie należałoby usytuować przyłącza a przy dalszych wyburzeniach i budowanych obiektach niewątpliwie nowo wykonane chodniki i ulica zostaną uszkodzone a nawet zniszczone.
Nawierzchnie dróg, te docelowe, zawsze są ostatnim elementem kończącym inwestycję, jakim ma być osiedle. Należy się zgodzić z poglądami, że na czas budowy, jeżeli zachodzi potrzeba, buduje się nawierzchnie tymczasowe lub wykorzystuje się istniejącą drogę a jej remont lub wymianę nawierzchni wykonuje się po zakończeniu robot budowlanych.
W związku z tym kierując się troską o racjonalność wydawania tak dużej kwoty pieniędzy, uprzejmie proszę o informację co do zasadności takiego toku działania
oraz „odtajnienie” podejmowanych decyzji, ponieważ pracują zespoły urzędników UM i innych instytucji a o ich efektach pracy nic nie wiadomo.

00


Nowy komentarz
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat