Zamiast biadolić powinien przygotować nowe trasy przejazdu autobusów. Nowe, bo nie chodzi o to, żeby tłuc kilometry poprzez robienie różnych zawijasów na trasach dotychczasowych. Te nowe trasy są konieczne, bo budowa A1 i związane z tym utrudnienia nie będą trwać miesiąc czy dwa, tylko dużo, dużo dłużej! Jaka mawiali Kargul z Pawlakiem "był czas przywyknąć przecie" do myśli, że GDDKiA oraz rząd polski nie odstąpią od budowy A1, żeby pan prezes i jego wuc dalej mogli spać sobie spokojnie na zajmowanych fotelikach... No i to cudowne wstrzelenie się z remontem ulicy Wojska Polskiego. Geniusz, jak boga kocham, geniusz. Jak to godoł sekretarz gminy w Wilkowyjach, Jego Ekscelencja Arkadiusz Czerepach!
I tak zostanie w Piotrkowie. Brak węzła w Jeżowie spowoduje jeszcze większe rozjeżdżanie ulic Piotrkowa. Bo niby jak będa miały wyjechać TIRY np. z miejscowości między Kamieńskiem a Piotrkowem
Ta kimunikacja jest anachronuczna.Linie mają przebiegi jak za komuny,tyle ,że wtedy eoziły ludzi do istniejącyvh zakładów.Pętla nadal na ,;Piomie",gdzie zaczyna się wiele linii.Tyle ,że kiedyś pracowało tam 7000 ludzi ,a teraz 400.Do największej firmy w Piotrkowie nadal nie ma dojazdu komunikacją wiejską.Kiedyś ruch usprawniały monibusy ,ale je skutecznue zarżnięto.Wolę iś pieszo niż jeżdzić MZKami ,bo jest szybciej.
Legenda głosi, że autobus nr 7 do dnia dzisiejszego jeszcze nie dojechał do zajezdni....
W sobie osobówek ta firma jest nie potrzebna,zwłaszcza że ciągle przynosi straty.
Się wku...iłem dzisiaj totalnie. Woda w Piotrkowie to istny syf, dałem próbkę do analizy, tylko nie w Piotrkowie, bo ręka rękę myje, a do Sanepidu do Pabianic. Czekam na wyniki
Pan Prezes chyba mało płaci skoro kierowcy zamiast odpoczywać to dorabiają na liniach u prywatnych przewoźnikach widać to na Woli, Bełchatowie, Łodzi itd do 14 na MZK a wieczorem na busie ....
Jedynym problemem przedsiębiorstwa jest jej dyrektor, który nigdy nie potrafił dobrze go prowadzić. Głównym problemem jest przestarzały tabor i nieumiejetne ustawianie rozkładu. Remont trasy tylko powiększył stare problemy.
Pitu, pitu... Nie było remontu A1, nie było remontu ryneczku... A autobusy i tak jeździły prawie puste. MZK potrzebuje kompleksowej przebudowy linii, rozkładu i sposobu zarządzania.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!