cyt. "To nie jest tak, że tego typu projekty mogą powstawać w zaciszu gabinetów, mogliśmy usiąść przy stoliku i palcem po mapie wytyczyć jakąś trasę i powiedzieć „o, super, takie coś zrobimy”. Pan Marszałek Województwa Łódzkiego głęboko się myli. Każdy taki projekt tak się zaczyna w "zaciszu gabinetów". Jak jest wola polityczna uzgadnia się resztę. W tym finasowanie. Poza tym sama modernizacja tego odcinka kolejowego nie ma żadnego sensu. Owszem dalej do Wielunia i do Wrocławia ,ale od magistrali z Piotrkowa. Takie kiedyś były plany. Jeszcze w latach 80-tych. Zresztą trzeba najpierw dobrze zorientować się w Warszawie jakie plany ma obecny rząd na rozwój kolei w Polsce centralnej. Marnie widzę na połączenie Bełchatowa z Łodzią.
A dlaczego marnie wolisz jeździć samochodem i tracić mnóstwo czasu w korkach z roku na rok jest coraz więcej aut niedługo kraju zabraknie żeby je pomieścić a pociągiem jedziesz bez postoju szybko spraw nie a do tego możesz odpocząć a w samochodzie się męczysz poza tym pociągi towarowe to napędzi gospodarke a dlaczego to pomyśl rusz głową.
A skąd wiesz że nie ma pracujesz w ministerstwie finansów gdyby każdy myślał tak jak ty to byśmy jeszcze na drzewach siedzieli jak się zrobi to ludzie korzystać będą i to dużo ludzi.
Jeśli ta linia kolejowa zostanie przedłużona dalej na Wieluń, Wrocław to będzie się to wszystkim opłacać! W co wątpię aby Łódź zgodziła się na omijanie jej pociągów jadących z Wrocławia do Warszawy!!!
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!