Wejdz na strony BIP Piotrkowa i Bełchatowa odszukaj zakładki "Budżet" i porównaj.
Bełchatów: ok 172mln planowanego dochodu a PT-city 336mln jako gmina plus 100mln jako powiat.
Łoł! Zaprezentowali hasło reklamowe i logotyp. Hasło i logotyp powstały dzięki dofinansowaniu UE (jak wszystko obecnie zresztą...).
To zapewne jest logotyp na miarę naszych czasów i możliwości. Teraz będą tym logotypem otwierać oczy niedowiarkom. Nawet nie chcę sobie wyobrażać, co oni mogą jeszcze tym logotypem zrobić... :)
Mnie zainteresowało coś innego: że trzeba radosnego i pełnego entuzjazmu tłumaczenia, skąd znak firmowy i co on oznacza. Prawdopodobnie się mylę, ale - czytając ten znak w tekście mam raczej wrażenie, że piszący doznał niespodziewanie czknięcia i stąd ten dwukropek. Bełchatów, ze swoją kopalnią i resztą, nie jest tworem wirtualnym, jak niektóre twory, uznawane za rzeczywiste. Firma Sanyo, zanim zainstalowała swój znak, przeprowadziła badania w stu kilkudziesięciu krajach (językach), żeby pozbyć się niebezpieczeństwa, że w języku któregoś z ewentualnych odbiorców nazwa może się źle kojarzyć. Czego nie można powiedzieć o żarówkach firmy Osram.
W swoim czasie marszałek Józef Piłsudski gościł króla Afganistanu, Ammanullaha Khana. Dostojny przybysz, chcąc przypodobać się swojemu gospodarzowi, przypomniał napis na jednym z warszawskich sklepów i zawołał: "E.Wedel Polonia!" Marszałek nie był dłużny wobec takiej uprzejmości i odparł zręcznie "Tungsram, Osram, Afganistan!"
Podobnie było z firmą Mitsubishi, która swój samochód terenowy pajero sprzedaje w Hiszpanii pod nazwą montero, bo wyraz pajero w języku hiszpańskim oznacza onanistę.
Nie przyłożył się np. Ford - nazwa jednego z jego modeli - kuga oznacza w języku chorwackim dżumę.
Widzę, że ktoś w urzędzie w dziale promocji wrócił ze szkolenia o "brendzie" i stąd ten bełkot o mieście jako produkcie. A tak swoją drogą to sądziałam, że sprawa identyfikacji miasta jest już ustalona wszak przy wjeździe wita nas informacja o patronie błogosławionego JP2. to rozumiem, że ten logotyp "produktu" jest kompatybilny z tym wyborem patrona miasta?
co za g. a pracy jak nie nie było tak nie ma bo na kopalni i elektrowni to tylko po rodzinie galeria Olimpia umowy zlecenia za 1 tys zl czyli ot nie jest praca, bielanianka rozwalona galerii brak no i zostały same supermarkety tez umowa zlecenie czyli to nie praca! ale super beltow reakacja akcja
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!