Na psychotesty trzeba kierowac przedewszystkim młodych leszczy w pancerwagenach.
dwa tyg temu z Grota Roweckiego w POW pod prąd wjechał dziadek clio i jeszcze się bulwersował, że mu się uwagę zwraca. ponieważ tam się parkuje skośnie nie mógł sobie poradzić żeby zmieścić się w liniach to cofnął i dalej pod prąd pojechał do Słowackego machając ręką na trąbiące auta , które go omijały
Kierowca zawodowy może na rentę po 60 iść. z takim trybem życia to mało kto osiągnie 60 z tych co maja po 20-parę lat. Kiedyś to mieli lane wszystko za nic.
Rozwiązanie jest jedno po ukończeniu 60 lat prawko do wydziału komunikacji i niech wspierają Miejski Zakład Komunikacji. Jak się nie podoba wygodne buty i w drogę.
Ja mam lepszy, w dodatku korzystniejszy dla budżetu pomysł poprawy bezpieczeństwa na drogach. Po prostu nie remontować dróg. Bo po drogach pełnych dziur i kolein po prostu nie da się szybko jeździć. A jak wiadomo, wolna jazda to bezpieczna jazda. W dodatku budżet zaoszczędzi na:
1) znakach ograniczenia prędkości - na "księżycowych" drogach staną się zbędne (a przynajmniej będą wyglądały niepoważnie!);
2) remontach dróg - pieniądze z podatków ukrytych w cenie paliw będzie można w całości przehulać na inne cele (np. kupienie programami socjalnymi poparcia plebsu w wyborach).
Inne pozytywy takiego podejścia to:
1) większe spalanie paliw przez telepiące się po dziurawych drogach samochody - a im większe spalanie, tym większe wpływy do budżetu z podatków ukrytych w cenie paliw;
2) szybsze zużycie samochodów, co pobudzi sprzedaż samochodów nowych i tych używanych, którymi "Niemiec tylko do kościoła jeździł i płakał jak sprzedawał";
3) większy ruch w warsztatach samochodowych i u dentystów (więcej kierowców będzie gubiło plomby podczas jazdy).
Same plusy: wzrost bezpieczeństwa i dochodów budżetowych!
***
A tak już trochę poważniej, to granica wieku jest sprawą dyskusyjną i kontrowersyjną. Ludzie są różni. Jeśli taki limit wieku zostanie wprowadzony, to nie może on być niższy od wieku emerytalnego. Z oczywistych względów.
My starsi jeździmy rozważnie niż zaznaczam młodzież szaleją jeszcze głośniki na ful i w długą
A o co w tym wszystkim chodzi? o pieniążki oczywiście!!! Już kierowcy ciężarówek muszą przechodzić najróżniejsze badania i co.....co chwila słychać o powodowanych przez nich wypadkach. Moim zdaniem powinno się kłaść większy nacisk na szkoły nauki jazdy i na etapie nauki weryfikować kto się nadaje a kto nie....Żadne inne badania tego nie załatwią... Nie od dziś także wiadomo że przez tzw. BMkarzy wymyślają coraz to nowe restrykcje dla młodych kierowców....Opamiętajcie się w końcu.....Kto będzie miał spowodować wypadek to go spowoduje niezależnie od wieku.....To może dla blondynek też wprowadzicie jakieś dodatkowe restrykcje? (nie obrażając nikogo) Bo widzę że pomysłowości co do wyciągania kasy od ludzi to wam nie brakuje.....
Jak najbardziej ZAA JESTEM jak i psychotesty dla robiacych prawo jazdy wszystkich kategorii.nie sztuka jechac ALE i myslec logicznie
Ale do roboty 60-cio latek jeszcze wciąż się nadaje, na emeryturę nie czas... I musi być pełnosprawnym pracownikiem....
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!