metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
Abc ~Abc (Gość)24.11.2022 21:56

Nie wiem, jak doszło do potrącenia. Ale jestem kierowcą wiele lat i widzę , ze często piesi są winni wypadkom. Wchodzą na pasy tuż przed samochodem, nawet nie patrzą, czy auto zdąży zahamować . Przepisy dające prawo pieszym, zrobiły dużo złego.

103


Piotrkowianin Piotrkowianinranga24.11.2022 22:06

A po godz. 6 na ul. Wroniej była kolizja 2 samochodów. Widziałem stojący po lewej mniejszy samochód z mocno poobijanym prawym bokiem.

20


wieśniak ~wieśniak (Gość)24.11.2022 21:06

Dzisiaj widziałem pannę, może trochę starszą, która przechodząc po zmroku przez trzypasmową jezdnie nawet nie spojżała w bok sprawdzić czy auta hamują lub czy kierowcy ją widzą. A ślisko było. Dziecko prawka zapewne nie ma, bo osoba z prawkiem, będąc pieszym takich numerów nie robi.

300


go?ć_gość ~go?ć_gość (Gość)24.11.2022 23:36

Piesza była na pasach i miała pierszeństwo no i??? No i siedzi teraz poobijana w domu albo w szpitalu warto było? Bo ma pierszeństwo napewno do trumny dzięki naszym cudownym przepisom

113


lolo ~lolo (Gość)24.11.2022 21:00

pasa i lac tych starych ludzi, bezszczelni są, człowiek na oznakowanym przejsciu a CI potracą... zabierac prawko po skonczeniu 70 lat...

725


Miastowy2 ~Miastowy2 (Gość)24.11.2022 20:02

Po co wlazła jak krowa w szkodę warunki drogowe chyba widziała jakie są . Przepisy nie uprawniają na bezmyślne wchodzenie na pasy trzeba samemu dbać o własne bezpieczeństwo to nie będzie problemów

2510


Hmmm ~Hmmm (Gość)24.11.2022 21:44