artykuł sponsorowany

PrestaShop FAQ - 3 powody, dla których powinieneś mieć ten moduł w swoim sklepie internetowym

Wtorek, 16 listopada 2021
Jak często zdarza się, że na skrzynkę mailową Twojego sklepu wpływa kilka podobnych do siebie pytań w ciągu jednego dnia? Jeśli często to znak, że w sklepie internetowym brakuje sekcji FAQ. Właściciele sklepów zbudowanych w oparciu o Presta Shop, FAQ mogą zainstalować w kilku prostych krokach.
PrestaShop FAQ - 3 powody, dla których powinieneś mieć ten moduł w swoim sklepie internetowym

 

Frequently asked questions, popularnie nazywane FAQ, to zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi. Zorganizowanie podstrony z FAQ dla klientów ma wiele zalet i zmierza do tego, aby maksymalnie ułatwić zakup produktów lub usług i uniknąć bezpośredniego kontaktu w powtarzających się kwestiach.

 

Presta Shop FAQ ułatwia budowanie pozytywnych relacji z klientami

 

Jeśli dla Twojego sektora biznesowego kluczowe jest budowanie długofalowych relacji z klientami, w Twoim sklepie nie może zabraknąć działu FAQ. W tym dziale należy zawrzeć wszystkie najczęściej zadawane przez klientów pytania oraz jak najprostsze odpowiedzi na nie. W ten sposób klient może szybko znaleźć rozwiązanie swojego problemu, bez potrzeby czasochłonnego przeszukiwania regulaminu sklepu lub pisania maila z pytaniem i oczekiwania na odpowiedź od obsługi sklepu. Im szybciej klient rozwiąże swój problem, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo, że coś zniechęci go do zakupu. Prosta obsługa i możliwość szybkiego znalezienia potrzebnych informacji są ważne dla budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

FAQ dla klientów to mniej pracy dla obsługi sklepu

 

Chociaż przygotowanie zawartości FAQ może być czasochłonne, to w perspektywie czasu pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy pracownikom obsługi sklepu. Nie muszą oni odpowiadać na kilka podobnych maili dziennie, a wolny czas mogą poświęcić na inne aktywności zawodowe, np. rozwiązywanie poważniejszych problemów klientów. W ten sposób czas zyskuje i klient, który szybko znajduje potrzebne informacje, i obsługa sklepu, która nie musi zajmować się odpowiadaniem na często zadawane pytania.

 

FAQ = oszczędność dla firmy

 

Presta Shop FAQ to moduł, który każdy może nabyć w świetnej cenie. Niska cena nie oznacza niskiej jakości - każdy właściciel sklepu może dostosować ten moduł do własnych potrzeb i dowolnie konfigurować, tworząc narzędzie w pełni funkcjonalne i dopasowane do dotychczasowego layoutu sklepu. Co więcej, moduł jest responsywny, a więc równie dobrze działa w pełnej wersji sklepu, jak i w wersji na urządzenia mobilne. Klienci mogą więc z niego korzystać wszędzie tam, gdzie jest im potrzebny.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat