artykuł sponsorowany

PrestaShop FAQ - 3 powody, dla których powinieneś mieć ten moduł w swoim sklepie internetowym

Wtorek, 16 listopada 2021
Jak często zdarza się, że na skrzynkę mailową Twojego sklepu wpływa kilka podobnych do siebie pytań w ciągu jednego dnia? Jeśli często to znak, że w sklepie internetowym brakuje sekcji FAQ. Właściciele sklepów zbudowanych w oparciu o Presta Shop, FAQ mogą zainstalować w kilku prostych krokach.
PrestaShop FAQ - 3 powody, dla których powinieneś mieć ten moduł w swoim sklepie internetowym

 

Frequently asked questions, popularnie nazywane FAQ, to zbiór często zadawanych pytań i odpowiedzi. Zorganizowanie podstrony z FAQ dla klientów ma wiele zalet i zmierza do tego, aby maksymalnie ułatwić zakup produktów lub usług i uniknąć bezpośredniego kontaktu w powtarzających się kwestiach.

 

Presta Shop FAQ ułatwia budowanie pozytywnych relacji z klientami

 

Jeśli dla Twojego sektora biznesowego kluczowe jest budowanie długofalowych relacji z klientami, w Twoim sklepie nie może zabraknąć działu FAQ. W tym dziale należy zawrzeć wszystkie najczęściej zadawane przez klientów pytania oraz jak najprostsze odpowiedzi na nie. W ten sposób klient może szybko znaleźć rozwiązanie swojego problemu, bez potrzeby czasochłonnego przeszukiwania regulaminu sklepu lub pisania maila z pytaniem i oczekiwania na odpowiedź od obsługi sklepu. Im szybciej klient rozwiąże swój problem, tym mniejsze jest prawdopodobieństwo, że coś zniechęci go do zakupu. Prosta obsługa i możliwość szybkiego znalezienia potrzebnych informacji są ważne dla budowania pozytywnego wizerunku firmy.

 

FAQ dla klientów to mniej pracy dla obsługi sklepu

 

Chociaż przygotowanie zawartości FAQ może być czasochłonne, to w perspektywie czasu pozwala zaoszczędzić mnóstwo pracy pracownikom obsługi sklepu. Nie muszą oni odpowiadać na kilka podobnych maili dziennie, a wolny czas mogą poświęcić na inne aktywności zawodowe, np. rozwiązywanie poważniejszych problemów klientów. W ten sposób czas zyskuje i klient, który szybko znajduje potrzebne informacje, i obsługa sklepu, która nie musi zajmować się odpowiadaniem na często zadawane pytania.

 

FAQ = oszczędność dla firmy

 

Presta Shop FAQ to moduł, który każdy może nabyć w świetnej cenie. Niska cena nie oznacza niskiej jakości - każdy właściciel sklepu może dostosować ten moduł do własnych potrzeb i dowolnie konfigurować, tworząc narzędzie w pełni funkcjonalne i dopasowane do dotychczasowego layoutu sklepu. Co więcej, moduł jest responsywny, a więc równie dobrze działa w pełnej wersji sklepu, jak i w wersji na urządzenia mobilne. Klienci mogą więc z niego korzystać wszędzie tam, gdzie jest im potrzebny.

 

POLECAMY


Zainteresował temat?

0

0


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat