PR nadal liczy na poparcie Chojniaka przez PiS

Strefa FM Środa, 14 lipca 201035
Prawo i Sprawiedliwość przygotowuje się już do zbliżających się wyborów samorządowych. Poznaliśmy już hasło wyborcze, a także kandydata tego ugrupowania na prezydenta Piotrkowa. Tymczasem lokalny konkurent PiS-u, Prawica Razem wciąż ma nadzieję, że Prawo i Sprawiedliwość ostatecznie poprze kandydaturę Krzysztofa Chojniaka.
Poniedziałkowa konferencja/ Fot. K. BudnyPoniedziałkowa konferencja/ Fot. K. Budny

- Dziwię się bardzo, że PiS nie stawia na pana Krzysztofa Chojniaka, który swoimi wartościami jest bardzo zbliżony do wartości Prawa i Sprawiedliwości. Oczywiście tutaj najważniejszą rolę odgrywa polityka. PiS nie umie dogadać się obecnym prezydentem. Ewentualne rozmowy o poparciu Krzysztofa Chojniaka były już prowadzone i prawdopodobnie jeszcze się odbędą - przyznał Mariusz Staszek - radny Rady Miasta.

 

Mamy już swojego kandydata i żaden inny nie jest rozważany - odpowiada prezes Zarządu Okręgowego PiS - Piotr Grabowski. - Pan Piotr Masiarek dostał rekomendację struktury powiatowej Prawa i Sprawiedliwości już w grudniu. W ubiegłym miesiącu zarząd okręgu jednogłośnie zaakceptował kandydaturę Piotra Masiarka na prezydenta. Nie ma więc żadnych wątpliwości, kogo popieramy - zaznaczył prezes Grabowski.

 

Warto pamiętać o tym, że piotrkowska scena polityczna jest wyjątkowo nieprzewidywalna, a do wyborów samorządowych pozostało jeszcze kilka miesięcy, dlatego w tej chwili nie można wykluczyć żadnego scenariusza. Choć poparcie PiS-u dla prezydenta Chojniaka można rozpatrywać już tylko w kategoriach political fiction.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (35)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

Piotrkowianin Piotrkowianinranga31.08.2010 14:11

A propos Chojniaka i jego obietnic bez pokrycia - taki link sprzed niecałych 3 lat: http://www.piotrkowtrybunalski.naszemiasto.pl/archiwum/1564606,skrzyzowanie-strachu,id,t.html

Cytuję:
Zdaniem Majczyny, z perspektywy czasu widać, że w tym miejscu dobrze sprawdziłoby się rondo, ale do 2009 r. przebudować skrzyżowania nie można. Natomiast od 2010 r. ma być realizowany III etap obwodnicy, a po oddaniu jej do użytku taka sygnalizacja będzie miała rację bytu. Światła miałyby więc migać na pomarańczowo jeszcze kilka lat.

I gdzie ta obwodnica? Dobrze, że już tylko 73 dni do końca tej tragicznej kadencji.

00


#FFF ~#FFF (Gość)18.07.2010 14:49

"na-uklady-nie-ma-rady" napisał(a):
Od razu dopowiem, że Piotrków nie posiada terenów inwestycyjnych, by powstały tu nowe ważne i duże zakłady.


dodam, że nie ma także do zaoferowania terenów pod inwestycje mieszkaniowe. inwestycje realizowane są na resztkach wolnej przestrzeni a nowych terenów się nie wyznacza. ogólnie w mieście panuje chaos w zagospodarowaniu przestrzennym.

00


mieszkaniec PT ~mieszkaniec PT (Gość)18.07.2010 08:46

"na-uklady-nie-ma-rady" napisał(a):
Od razu dopowiem, że Piotrków nie posiada terenów inwestycyjnych, by powstały tu nowe ważne i duże zakłady


Może i nie ma, więc nasz prezio powinien się spotkać z wójtami okolicznych gmin i porozmawiać o terenach, gdzie można by takie inwestycje umiejscowić. Piotrków podatków by nie dostał, ale ludzie z Piotrkowa mogliby znaleźć tam zatrudnienie. Pewnie nasz prezio ma większe szanse przebicia, niż wójt jakiejś gminy. Krzysztofowi I Pobożnemu właśnie chodzi o to, żeby młodzi wykształceni ludzie stąd wyjeżdżali bo nikt mądry na niego nie zagłosuje.

00


na uklady nie ma rady ~na uklady nie ma rady (Gość)18.07.2010 01:06

"lukch" napisał(a):
Miasto staje się coraz bardziej prowincjonalne co dziwi o tyle, że pytany 5 czy 10 lat temu nie uwierzyłbym, że może się stać jeszcze bardziej prowincjonalne.


Czy nie sądzisz, że takich miast jest w Polsce bardzo wiele? Podaj choć 5 przykładów miast zbliżonych pod względem zaludnienia, warunków naturalnych i stopnia uprzemysłowienia gdzie żyje się zdecydowanie lepiej?
Od razu dopowiem, że Piotrków nie posiada terenów inwestycyjnych, by powstały tu nowe ważne i duże zakłady. Piotrków również nie jest, aż tak atrakcyjny turystycznie jak Zakopane, Krynica Morska itp. by mógł zarabiać na turystyce. Ma jedną zaletę - leży w centrum kraju.
A skąd problemy z miejscami pracy?
"Hortensja" - huta szkła znana w całym świecie, produkująca wręcz dzieła sztuki ze szkła białego i kolorowego, szlifowanego i malowanego (ręczne wykonanie) stała się wysypiskiem śmieci. Czyja to wina?
"Kara" - produkująca szkło okienne, swego czasu bardzo dobrej jakości, bo na urządzeniach japońskich. Nie modernizowana, zapuszczona i doprowadzona do bankructwa. Dzisiaj straszy ruinami i w jej plenerze można by kręcić filmy grozy. Czyja to wina?
"Vitroma" - jedna z nielicznych firm w kraju produkujących formy szklarskie i urządzenia dla tej gałęzi przemysłu, dziś prawie zaorana. Czyja to wina?
Wybudować nowe zakłady to sprawa prosta, bo stawia się halę, maszyny, ale co dalej? Nagle się okaże, że nie ma fachowców do ich obsługi. Bo gdzie mieli się nauczyć konkretnego zawodu? To trwa bardzo długo i przynosi efekty dopiero po wielu latach.
Taka "Pioma" miała kiedyś szkołę przyzakładową gdzie uczono zawodu tokarza, spawacza, ślusarza, frezera, odlewnika i innych.
Jaki więc poważny inwestor przyjdzie dziś na dziewiczy wręcz teren by się "szamotać" z ludźmi niewiele potrafiącymi? Czy zainwestuje w ich naukę? Bardzo w to wątpię.
Jedno jest pewne, wylaliśmy kiedyś "dziecko z kąpielą" i chyba nieprędko się pozbieramy.

00


lukch ~lukch (Gość)17.07.2010 21:06

W Piotrkowie nie ma przyszłości nie tylko dla mgr i licencjatów z UHP, ale również dla coraz większej rzeszy zwykłych ludzi. Generalnie można powiedzieć, że każdy kto ma możliwość opuszczenia miasta na stałe nie zastanawia się długo. Brak zakładów pracy oferujących ambitne miejsca oraz stagnacja lokalnej gospodarki dopełniają dzieła. Miasto staje się coraz bardziej prowincjonalne co dziwi o tyle, że pytany 5 czy 10 lat temu nie uwierzyłbym, że może się stać jeszcze bardziej prowincjonalne.

00


#FFF ~#FFF (Gość)17.07.2010 13:07

"kret" napisał(a):
Jak Chojniak będzie dalej rządził to wygoni za pracą młodych wykształconych ludzi z Piotrkowa. Zostaniecie sami na starość.


niestety taka prawda. sam mam kilku znajomych, którzy po skończeniu studiów pracowali jakiś czas w piotrkowie ale z braku lepszych perpektyw, wyjechali do warszawy, wrocławia i raczej już tu nie wrócą. takich osób jest pewnie dużo i jeśli wciąż będzie kontynuowana nieudolna polityka to będzie ich coraz więcej.
to miasto ma niewielkie szanse żeby zaistnieć. aby coś zaczęło się tu dziać na fotelu prezydenta potrzeny jest dobry menedżer niepowiązany lokalnymi układami. niestety takich kandydatów u nas brak więc raczej niewiele się tu zmieni.

00


97-300 97-300ranga17.07.2010 08:54

"kret" napisał(a):
Jak Chojniak będzie dalej rządził to wygoni za pracą młodych wykształconych ludzi z Piotrkowa. Zostaniecie sami na starość

Wszyscy młodzi wykształceni wyjadą?Ktoś na nich czeka?Powiedz gdzie?W całym kraju jest marazm dzięki nieudolnym rządom Popaprańców,a będzie jeszcze gorzej zobaczycie.Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy i inne Akademie z naszego miasta co roku wypluwają z siebie rzesze absolwentów którzy zasilają i tak już wielką populacje bezrobotnych.Macje ciekawe oferty pracy w kraju lub w EU to uciekajcie z tego prowincjonalnego miasteczka jak najszybciej i jak najdalej.Tutaj kariery nie zrobicie bo same magazyny w około a tam magistrów czy licencjatów nie potrzebują.Życzę powodzenia i samych sukcesów.

00


kret ~kret (Gość)16.07.2010 20:59

Jak Chojniak będzie dalej rządził to wygoni za pracą młodych wykształconych ludzi z Piotrkowa. Zostaniecie sami na starość.

00


Brawo ~Brawo (Gość)15.07.2010 15:12

Czy ktoś wie czy Mazur z PSL pomoże chojniakowi czy tu ręka ręke myje...

00


Saruman-biały ~Saruman-biały (Gość)15.07.2010 12:36

"Waldemar" napisał(a):
Popieram.

Ojej, ale się narobiło.Jakie mądre hasła, aż miło poczytać takie głębokie przesłanie!.Jest XXI, a Panowie tkwią korzeniami w XX.Zdjąć klapki z oczęt i zacząć czytać dobre książki to naprawdę nie boli.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat