K. Chojniak: Będę starał się o reelekcję w Piotrkowie

Środa, 23 czerwca 201083
Niby wszyscy wiedzieli, ale nikt nie słyszał tego oficjalnie. Prezydent Krzysztof Chojniak wystartuje w walce o kolejną prezydencka kadencję.
Fot. J. MizeraFot. J. Mizera

Oficjalnie decyzji obecnego prezydenta mogliśmy dowiedzieć się w dodatku piotrkowskiego magistratu do Dziennika Łódzkiego. Deklaracja padała w krótkim wywiadzie z prezydentem. Krzysztof Chojniak w tych wyborach nie ma oficjalnego poparcia poparcia PiS-u. Zaznacza, że ma pełną świadomość, że poparcie polityczne jest ważne, ale nie decydujące.

 

- W wyborach samorządowych mieszkańcy wybierają osobę, której ufają. Urodziłem się i mieszkam w Piotrkowie. Niezależnie od poglądów politycznych mamy prawo i obowiązek wspólnie rozwijać naszą Małą ojczyznę - przyznał Krzysztof Chojniak.

 

Prezydent potwierdził, że z pewnością będzie kontynuował wszystkie rozpoczęte i zaplanowane inwestycje, dbając o dalszy rozwój naszego miasta.

 


Zainteresował temat?

0

0


Zobacz również

reklama

Komentarze (83)

Zaloguj się: FacebookGoogleKonto ePiotrkow.pl
loading
Portal epiotrkow.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników. Osoby komentujące czynią to na swoją odpowiedzialność karną lub cywilną.

zigg ~zigg (Gość)24.06.2010 20:01

Popieram Maddoxa

00


kwiatuszek999 ~kwiatuszek999 (Gość)24.06.2010 19:06

"maddox" napisał(a):
Ale się dziwnie i nagle obrońców Chojniaka namnożyło.

Popieram całkowicie. Studiuje w innym mieście i jak na to wszystko patrze to nie dziwię się, że to miasto opuszcza więcej osób niż do niego przybywa. Po prostu Piotrków staje się drogim miastem i niestety bez perspektyw...

00


maddox ~maddox (Gość)24.06.2010 18:43

Ale się dziwnie i nagle obrońców Chojniaka namnożyło. I za każdym razem inny tymczasowy nick żeby wyglądało że jest ich więcej niż w rzeczywistości ;)

"bobo" napisał(a):
Jest alternatywa w postaci komunikacji miejskiej,busy dworzec PKP jest w centrum.


Alternatywa? Komunikacja miejska w której autobusy kursują co 30 minut? Busy to właśnie przyczyna tego, że w tym mieście nie ma normalnej komunikacji miejskiej tylko jej namiastka. A osobą która pięknie się przyczyniła do panowania "busów" rodem z trzeciego świata to właśnie Chojniak.

"bobo" napisał(a):
Więc o co chodzi?Chodzi o wygodnictwo,a za to niestety trzeba płacić.


Jeśli w XXI wieku, samochód to wygodnictwo to Polska faktycznie nie zasługuje chyba na miano kraju cywilizowanego.
Samochodu można się pozbyć kiedy komunikacja miejska działa sprawnie i dowiezie Cię sprawnie w każdy punkt na mapie miasta w rozsądnym czasie. W Piotrkowie połączenia bezpośrednie pokrywają ułamek zapotrzebowania, a jazda z przesiadką przy kursowaniu co 30 minut to jakieś kuriozum.

"mieszkaniec" napisał(a):
Poznańska firma z Młynarskiej 2 bierze 30 % a resztę miasto. Zresztą oni tez za swoje pieniądze zamontowali kilka parkomatów.


I to jest dopiero chore, narobili stref płatnego parkowania a na początku (zresztą obecnie też gdzieniegdzie tak jest) brakowało odpowiedniej ilości parkomatów. Przykładem niech będzie słowackiego przy "krzywdzie". Jeden parkomat, jeśli zaparkujesz przy Sienkiewicza to zanim dojdziesz i wrócisz z biletem możesz już mieć kartkę za wycieraczką, nie mówiąc już o tym że stracisz dodatkowy czas. Poza tym wprowadzono parkomaty w najgorszej możliwej formie, możesz zapłacić za 30 minut i ich wielokrotność. W nromalnym mieście masz parkomaty, które naliczają co do 10 gr czas postoju. Podjeżdżasz odebrać ciotkę z dworca, płacisz 0,50 zł a nie 1,5 zł u nas się oczywiście nie da. Parkomat oczywiście reszty nie wydaje bo to zbyt skomplikowane by było. Pomijam wysokość tych opłat, na samym początku działania strefy więcej zapłaciłem za parking pod dworcem PKP w Piotrkowie niż pod "Pałacem Kultury i Nauki" obok dworca centralnego w Warszawie (przypomnę, że to największe miasto w Polsce).
Dalej "Murek" w Rynku za milion złotych. Ja rozumiem, że cegła, że wykopaliska itp. ale najpierw się robi kosztorys takiej operacji i później się decyduje czy za taką kasę warto robić coś takiego czy lepiej się wstrzymać na jakiś czas.
Wieża Ciśnień, kolejny milion. Chwała za remont ale takim kosztem?
Przypomnę, realnie za milion złotych polskich, można wybudować sobie dwa duże domy jednorodzinne z wykończeniem!
Sprawa przedłużenia "obwodnicy" do Modrzewskiego w krzakach, a powinno być to już co najmniej zaplanowane i na etapie rozpoczynania inwestycji. Natomiast Chojniak nie pomyślał o tym wcześniej bo i po co?
Prezydent nie ma myśleć o tym co jest dzisiaj ale o tym co będzie za 10-20 lat. A z takim zastojem jaki mamy obecnie w projektach infrastrukturalnych to za 10-20 lat nie będzie czego w Piotrkowie szukać.
W międzyczasie w Tomaszowie otworzono kolejne zakłady w specjalnej strefie ekonomicznej podobnie w Radomsku, u nas UM zasłynął z podnoszenia stawki dla istniejących magazynów. Takie działanie na pewno przyspoży nam nowych inwestorów. Trasy ekspresowe są też przesuwane z dala od Piotrkowa, co robi nasz prezydent? Jakie ma realne poparcie "na górze"?
Działania typu "estatyzacja miasta", oczywiście chwalebne ale dlaczego tak bardzo niekonsekwentne? (Likwidacja "bud" na Słowackiego, a zostały szpetne fundamenty).
Tę wyliczankę można ciągnąc w nieskończoność.

Komentarz był edytowany przez autora: 24.06.2010 18:52

00


bobo ~bobo (Gość)24.06.2010 18:05

Pewnie w nowe płatne miejsca parkingowe,kwiatuszku.

00


kwiatuszek999 ~kwiatuszek999 (Gość)24.06.2010 17:47

Mnie przeraża stawka bo jest ewidentnie za wysoka. Swoją drogą zżera mnie ciekawość w co zainwestowało miasto z pieniędzy uzyskanych z parkomatów.

00


kibimvx ~kibimvx (Gość)24.06.2010 14:25

"kwiatuszek999" napisał(a):
Tak są 3 bezpłatne parkingi tak przepełnione, że nie ma szans na zaparkowanie.

Nie przeginaj na parkingu przy ul.Batorego zawsze są wolne miejsca,wiem bo przechodzę tam często.Może za daleko od centrum?

00


bobo ~bobo (Gość)24.06.2010 14:11

"kwiatuszek999" napisał(a):
A co z ludźmi, którzy pracują w centrum miasta, zarabiają najniższą krajową?

Jak stać ich na benzynę przy tych zarobkach?Jest alternatywa w postaci komunikacji miejskiej,busy dworzec PKP jest w centrum.Więc o co chodzi?Chodzi o wygodnictwo,a za to niestety trzeba płacić.

00


kwiatuszek999 ~kwiatuszek999 (Gość)24.06.2010 13:46

Tak są 3 bezpłatne parkingi tak przepełnione, że nie ma szans na zaparkowanie. A co z ludźmi, którzy pracują w centrum miasta, zarabiają najniższą krajową? Należy dostosować wysokość opłat do pensji szarego piotrkowianina...

00


mieszkaniec ~mieszkaniec (Gość)24.06.2010 13:25

"klet" napisał(a):
Komu przysporzył kasy ? Znaczący % z opłat kasuje firma obsługująca parkomaty.


Poznańska firma z Młynarskiej 2 bierze 30 % a resztę miasto. Zresztą oni tez za swoje pieniądze zamontowali kilka parkomatów.

00


97-300 97-300ranga24.06.2010 13:21

Przecież są bezpłatne parkingi,można tam parkować.Ale jak ktoś chce swoją fure postawić w centrum miasta,to niestety trzeba płakać i płacić.Za darmo nic nie ma,to nie te czasy.

00


reklama
reklama

Społeczność

Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!

Życzymy miłego przeglądania naszej strony!

zamknij komunikat