- Każda nagroda motywuje nas do pracy nad udoskonalaniem jakości naszych usług. Tytuł „Jakość Roku” ma dla nas wymiar wielopłaszczyznowy: od etapu tworzenia oferty przewozowej, poprzez ofertę taryfową, aż po budowę sieci sprzedaży. Potwierdzeniem wysokiej jakości świadczonych przez nas usług jest zadowolenie pasażerów z komfortowej podróży i punktualności naszych pociągów – mówi Anna Lenarczyk, dyrektor Handlowy, która odebrała statuetkę w imieniu spółki.
ŁKA zaznacza, że stawia przede wszystkim na jakość świadczonych usług. Nowoczesny tabor, pociągi dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, a także wysoka punktualność (w 2015 roku 96% pociągów jeździło zgodnie z rozkładem), to cechy, którymi przede wszystkim chwali się spółka.
- Brązowa Statuetka "Jakość Roku" przyznana w rok po wręczeniu certyfikatu "Jakość Roku" tylko potwierdza, że Łódzka Kolej Aglomeracyjna dba o najwyższy standard przewozów. Chciałbym jednak podkreślić, że nie udałoby się tego osiągnąć bez pasażerów, którzy wybierają pociągi ŁKA i są zadowoleni z komfortu podróży. W tym kontekście statuetka cieszy podwójnie – dodaje Witold Stępień, marszałek województwa łódzkiego.