metoda sortowania: od najstarszego do najnowszego / najnowszego do najstarszego
po co program ~po co program (Gość)26.02.2024 11:11

Ja też chcę zostać prezydentem. Nic nie wiem, ale to nie szkodzi przecież. Nie mam doświadczenia, ale za to jestem młoda i świeża. Głosujcie na mnie.

26


dawna mieszkanka ~dawna mieszkanka (Gość)26.02.2024 12:56

Bardzo bym chciała żeby wymienić rządzących w tym mieście.
Powstał układ wzajemnie się popierających urzędników którzy nie chcą rozstać się ze swoimi stołkami.
Obecny prezydent obstawił się najwierniejszymi a nawet całymi rodzinami którzy zajmują czołowe stanowiska w tym mieście.
Obawiam się że może się to nie udać ale trzymam kciuki i życzę powodzenia w tej inicjatywie.
Mam nadzieję że Piotrkowianie dokonają wreszcie przełomu :)

94


go?ć_olga ~go?ć_olga (Gość)26.02.2024 15:33

A gdzie jej prawdziwy szef, Jacek? Sprawy kanalizacyjne załatwia?

08


Olek ~Olek (Gość)26.02.2024 11:54

Zero głosu na nią zero zero poparcia

27


suweren ~suweren (Gość)25.02.2024 18:12

To już koniec ery obecnego prezydenta. Apel do mieszkańców - zróbmy wszystko aby tak się stało. Władza ma być dla mieszkańców.

117


Meme ~Meme (Gość)25.02.2024 18:19

A co na to teściowa Nowakowskiej? Przecież jest u przydenta Chojniaka? I teść, którego pracodawcą też jest p. Chojniak?

55


wyborca ~wyborca (Gość)26.02.2024 19:19

Jakiś program będzie? Zaprezentowała swoją twarz bez żadnych konkretów? Mają ludzi za debili.

28


hsgvf ~hsgvf (Gość)26.02.2024 11:05

Nie wystarczy tylko chcieć dostać się na stołek. Trzeba jeszcze coś sobą reprezentować. Oprócz krytyki i krzyków coś samemu robić. A pani Chojnacka co zrobiła dla miasta?

38


Minia ~Minia (Gość)26.02.2024 21:55

Pani minister ????????????śmiechu warte,mądra jak jej przełożony płaczek????????????

18


jedyna ~jedyna (Gość)26.02.2024 08:16

"Byłam jedyną kobietą, która wstawiła się za mieszkańcami i która była na tyle odważna, aby pokazać władzy Piotrkowa, jakie my jako mieszkańcy mamy problemy."