Na Glinianą nic nie jedzie tyle zakładów i Word za to Przemysłową mzk potrzebna setki ludzi jadą codziennie na lotnisko i do tartaku. Co za inteligent ustala trasy przejazdów
Rozklady jazdy sa niepraktyczne.Nie mozna dojechac z jednego konca miasta na drugi zeby zdazyc do pracy.Chyba,ze z przesiadkami,ale czas dojazdu niecale 5 km wydluza sie do godziny.Mimo darmowych przejazdow wogole nie kozystam z tej komunikacji.To tylko dla emerytow,ktorzy nie maja co z czasem robic i lubia pojezdzic po miescie ogladajac szazyzne i brak perspektyw tego miasta.
Myslowice 74 tyś mieszkańców na Bonczyka w dzień roboczy ok 200 kursów A w niedzielę ok 100 ztm Katowice i pkm Jaworzno gora może warto wejść w spółkę z zarządem transportu mitropolitarnego w Katowicach
Czy tylko ja mam wrażenie, że nasza komunikacja miejska jeździ tylko dla idei? Tabor może nie jest za nowy, ale dobrze wygląda i jest sprawny... tylko ludzi w autobusach brak. Może warto zacząć od szeroko zakrojonych konsultacji społecznych i wysłuchania potrzeb mieszkańców odnośnie tras i godzin. Wiadomo, że nie wszystkim się dogodzi... ale MZK jest przedsiębiorstwem i ma zarabiać... a będzie zarabiać, jeśli ludzie będą jeździć... a ludzie będą jeździć jeśli im będą odpowiadać godziny i trasy... czy to aż takie trudne?
Szkoda, że ZERÓWKA nie jeździ na cmentarz z Piomy (Dmowskiego, Kostromską, Słowackiego itd.)
Dlaczego co chwilę zmieniane są numery linii w Piotrkowie? to przecież bez sensu
1 to ile razy w roku zmienia trasę. Wyzwolenia, mediateka, pl niepodległości i mam trzy przesiadki. Dla kogo te trasy.
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!