Ale o przejeździe na ul. Słowackiego w Piotrkowie Trybunalskim zapomniano.
Nie można go było zrobić np. tak, jak tego na ul. Rolniczej?
przejście podziemne to porażka: znowu schody! i zagrożenie bezpieczeństwa
kładka górą i dwie windy z peronu 1 i 2 z tworzywa przezroczystego to rozwiązanie na XXI wiek bo ludzie walizki noszą i wózki itp.
Też uważam, że wiata na 2 peronie pasuje do naszego dworca jak pięść do oka a zabytkowe zadaszenie peronu 1 to CUDO wymagające renowacji i mamy obowiązek przekazać je następnym pokoleniom jako dziedzictwo przeszłości - bo nie wyskoczyliśmy krowie spod ogona.
i co władze miasta na to? jakie wnioski jakie rozmowy prowadzą z koleją? jakie inicjatywy podejmują? lata lecą ...
Ta wiatka na peronie to chyba kpina z podróżnych. O ile pamiętam to na wizualizacji w pierwotnych planach przebudowy peronów była normalna, osłaniająca peron na całej szerokości i prawie całej długości wiata. Taka wiata jaka powinna być, jaką widuje się na innych dworcach. Pokraczny twór, który zafundowały nam PLK jak widać został pokornie przyjęty przez władze Piotrkowa. No cóż - dobry pan ten z PLK, bo coś tam zrobił, a mógł przecie nic nie dać.
Pięknie postarali się
To jakies jaja jesli tak ma wygladac zakończony remont.Jestem ciekawy co robią na torach leżące szyny czyżby miały dociskac dodatkowo podkłady czy to zbedny złom tylko ?
No a jak w Babach na tym bagnie pociąg znowu spadnie z nasypy? To co sąd znowu winą obarczy maszynistę? A te przejazdy niestrzeżone bo dróżnicy musieli odejść by Grabarczyk dla swoich członków spółdzielni stworzył etaty w tysiącach spółek PKP. No a przy tych oszczędnościach w PKP wystarczy że na przejazdach kolejowych niestrzeżonych spojrzysz w lewo, prawo, lewo.. ruszasz a tu wali w ciebie rozpędzony POTWÓR GRABARCZYKA. Nie wspomnę o dworcu PKP w Piotrkowie i przejściu na drugi peron zwane już Drogą Krzyżową. Więcej na http://sklave.manifo.com/
Ta wiata powinna być zabrana do muzeum, a nie odnawiana. Dworzec mu służyć ludziom i taniej, szybciej zrobić nową wiatę. Niech pomyślą o przejściu podziemnym między peronami, do rozbiórki są schody przy Słowackiego, które sa szczególnie niebezpieczne zima.
Koniec remontu? A zabytkowa wiata, perełka konstrukcji drewnianej?
A dach nad 1 peronem to chyba pamięta kolej warszawsko-wiedeńską....
Nowa wiata powinna byc w stylu tej starej no i tym samym kolorze
Doceniamy za wyłączenie AdBlocka na naszym portalu. Postaramy się, aby reklamy nie zakłócały przeglądania strony. Jeśli jakaś reklama lub umiejscowienie jej spowoduje dyskomfort prosimy, poinformuj nas o tym!
Życzymy miłego przeglądania naszej strony!