Owszem, jak wpada nastolatek pełnym pędem na przejście bo"ma zielone" to tylko nogi z ..... powyrywać.
Ale chyba ten 71-latek nie wpadł na pasy jak błyskawica?
OBOWIĄZKIEM kierowcy jest ustąpienia pierwszeństwa przy skręcie pieszym. Tym bardziej, że mają zielone światło. Ale niestety u nas kierowcy kulturą nie grzeszą. Pieszy może stać i stać i stać i żaden się nie zatrzyma bo on jest PANEM. Jeszcze wytrąbi jak taki "bezczelny" pieszy wejdzie mu na przejście. Niestety to wina po części Policji bo powinni takich karać najsurowiej jak się da. Tym bardziej, że bardzo często to pod nosem Policji właśnie pieszych się tak traktuje - na przejściu na AK przed III liceum. Sam jestem kierowca i to częściej niż pieszym ale mnie coś trafia jak widzę CHAMA, który wymija lub wyprzedza auto przed przejściem.
Codziennie mijam co najmniej kilkunastu "rowerzystów" którzy żyją TYLKO dzięki dobrym hamulcom w moim aucie! Totalni idioci( w większości), nie przestrzegają przepisów, robią co chcą na ulicach i czują się bezkarni a później jak wypadek to wszyscy zganiają na kierowców!!!!
to nie wina kierowcy. ponieważ ten człowiek wszedł pod tylne koła tej ciężarówki. to ten rowerzysta powinien uważać a nie kierowca .
A mnie najbardziej "PODOBA" się działanie policji PO WYPADKU! Widziałem to już kilka - xxxx razy. Chodzą, foto robią, spisują, coś tam rysują, z wózeczkiem liczą metry itd. itd. Ale żaden z nich nie zatroszczy się o regulowanie ruchem, o zabezpieczenie płynności ruchu w miejscu "zdarzenia drogowego", to chyba tak jest określane. Korek się wówczas tworzy i jest zagrożenie dalszych "zdarzeń drogowych", 'gliny' z W.R.D. nie kierują ruchem i nie ułatwiają życia innym uczestnikom życia drogowego, oni są wówczas PANAMY i ważne czynności robią. Pod Kauflandem było podobnie korek był do ul.P.O.W. tak sprawnie działali funkcjonariusze policji. I tak jest zawsze i nie tylko w P.T. Szerokiej drogi, bezpieczeństwa, gumowych słupów i drzew!!!! Kierowiec rowera, samochodza i pieszy.